har du bajsat på dig i vuxen ålder när du inte varit hemma?
kanske en skitfråga men jag är nyfiken. jag har inte gjort det men varit bra nära och stora skräcken är om det skulle inträffa någongång.
vad gör man när det händer?
kanske en skitfråga men jag är nyfiken. jag har inte gjort det men varit bra nära och stora skräcken är om det skulle inträffa någongång.
vad gör man när det händer?
Jag var med om en hemsk händelse i somras.
Var ute på landet där det hölls en liten fest.
Jag var kissnödig, men båda toaletterna var upptagna så jag gick ut för att kissa i skogen. När jag satt där och kissade i godan ro kändes det konstigt i rumpan. Jag är inte särskilt blyg av mig så jag kände efter.
Shit! Jag fick hela fingret fullt med skit. Jag hade alltså fått diarré.
Jag fick dra på mig byxorna igen och smita in i huset och leta upp en ledig toalett. Sedan fick jag sätta mig i handfatet och försöka tvätta rent så mycket det gick. Torkade torrt med toalettpapper och gick sedan ut till de andra.
Plötsligt började alla sniffa i luften.
-Fan vad det luktar skit! var det någon som sade. Jag luktade lite jag med och känner att det kommer ifrån mig.
Jag får panik och kläcker ur mig något om att det måste ha varit någon som har släppt sig.
Springer sedan in i badrumet igen och kontrollerar. De var lungt. Ingen olycka hade skett. Lukten sitter dock kvar.
Jag smyger in på någons rum och hittar en parfymflaska. Sean Pauls nya. Jag tänker att jag lånar ett sprut för att maskera doften lite i väntan på att min skjuts ska komma.
Vad händer då? Jo, jag tappar flaskan i golvet så att en massa parfym skvätter upp på mina ben och jag blir alldeles blöt.
Den annars diskreta doften har förändrats och hela jag stinker herrparfym.
Hittar en handduk och försöker torka upp lite vilket resulterar i att jag får hela händerna full med parfym. Jag springer in på toaletten igen och tvättar händerna, men doften vill inte gå bort.
Jag tvingas att gå ut till de andra som som sitter i soffan. Alla känner att det stinker parfym och jag klämmer ur mig att jag lånade ett sprut eller två för att jag luktade svett.
Alla skrattar.
Sedan kommer min skjuts och jag har aldrig varit så glad över att få komma hem. Halvvägs hem ringer mobilen.
Det är någon på festen som har hittat ett par trosor i badrumet, som dessutom är fulla bed bajs. Han frågar om det är mina.
Självklart säger jag att det inte är det.
Efter samtalet slog det mig. Jag hade glömt att kasta trosorna i sopkorgen! De låg helt öppet på badrumsgolvet så att vem som helst kunde se dem.
Fy fan vad pinsamt det var! Hädanefter slänger jag alltid i mig några Imodium om jag ska iväg någonstans.
ånej!!! fy fan vad jobbigt,dom måste ju fattat att du hade bajsat på dig eller har de inte sagt något sen dess?!!! fast det var kul för mig att läsa hehe...om du inte misstycker.
Jag kan själv skratta åt det idag. Ingen förstod att det var jag. Killen som hade festen hade en tjejkompis som var glutenintolerant och hade ofta dessa problem så alla trodde att det var hon tillslut.
nämen, stackars glutentjejen....
stackars gluten flickan!!
hehehe!
Ja då för ett par år sedna när jag gick på stan känder jag att jag fick ont i magen vredsom bara om nej hjälp var finns närmaste toa. Ok hej 200meter bort hur ska jag klar det? tänkte jag. Så jag ställde mig mitt på torget och knep e´ftersom jag kände nej nu kommer det och rör jag på mig finns ingen chans i världe att jag klara detta.
Så efter en stund trode jag att nu ordnar det sig jag hinner dessa 200meter men ack vad jag berog mig inte alls kände bara att det ran i byxorna från baken hande alls diarre. tja vad gör jag nu då???
Ok hej in på närmaste affär köpte nya trosor sen gick jag hem till min bästa vän som bor närmare stan än jag själv gör fråga om jag fick tvär låna duchen + en handuk förklarde lite kort varför.
Vist inga problem så durchade och tvättade av min nedredelan av kroppen sen satt jag på mig nya trosor och min kjol som klart sig oj så skönt men pinsamt mitt på satan samt pinsamt hos min vän.
Men skönt att det finns godvänner en sådan gång. hoppas aldrig mer behöva uppleva det samma.
Själv då anonym frågvis har det hänt dig någon gång??
För ca 10 år sedan var jag på stan med min ömma moder. Vi hade shoppat lite och kollat skyltfönster och sånt. Så blir jag helt plötsligt akut illamående och känner att jag bara måste prutta. Jag lägger av en diskret liten mök, men det var inte bara luft som kom tyvärr... Satan vad pinsamt det var.
Jag gick in i närmsta affär, tror det var Gudrun Sjödén och frågad om jag fick låna deras toalett akut, men det fick jag inte (bajsbiträde). Så det blev att smyga in på McDonalds toalett längre ner på gatan, min mamma fick springa in på HM och köpa nya trosor till mig under tiden jag satt där och sket som en liten fontän.
Det är ingen som har sagt något om det till glutanflickan, men alla tror indirekt att det är hon. Klart att det är synd om henne, men jag kommer ju knappats att ringa och tala om att det faktiskt var jag som sket ner mig och glömde trosorna på golvet...
nä men har varit nära många gånger...får ofta akutmage och tänker ut var jag kan gå på toaletten när jag ska någonstans. Undviker ställen där det inte finns kundtoalett som ex Lidl.
Nej, det hadde inte jag häller, men synd om henne endå..men det är inte ditt fel Du är ju en av två som vet det inte var henne, det är alla andra som är elaka..
nä faktiskt inte. men nu när jag sitter och flinar åt andras historier så kan jag ge mig fan på att jag blir straffad för det och skiter på mig. jag har iofs andras berättlser jag kan skriva om men jag måste först hämta min flicka från skolan. :)
Anonym (magknip) skrev 2008-02-13 15:01:31 följande:
Har en till...
När ajg var 14 år så skulle jag och en kompis gå ner på stan. Jag fick hemskt ont i magen och stod dubbelvikt som en fällkniv. När det gick över så fortsatte vi att gå. Väl framme på stan så skulle vi leta upp en toalett eftersom att läget återigen blev akut. Ingen toalett fanns i sikte så jag fick förlita mig på ett buskage. Jag satt där och lät det onda flöda. Plötsligt så kommer en kille fram och frågar vad fan jag håller på med. Han hade gömt sina öl i den busken. Då skämdes jag verkligen. Han gapade och skrek om hur störd jag var som satt och sket i en buske. Var enda människa på stan kune höra vad jag hade gjort och alla blickar riktades mot mitt håll.
Nöden har ingen lag!
Vafan, är det bara jag som vågar stå för min skit?
Guden Gute skrev 2008-02-13 15:09:34 följande:
hejsan!!
här kommer en bajsmaja te...hihi...
förra året så åt jag och min kille en bättre middag hemma med potatisgratäng...mums...trodde vi..sen efter maten skulle vi gå en promenad till det hus vi höll på att bygga...får tillägga att ja va högravid...det e inte långt mellan husen, men tillräckligt att man inte hinner te toa...när vi e borta på det nya huset känner jag att det börjar trycka på,och säger te min kille att det e dax att gå hem,då det inte va någon toa än i det nya huset...när vi e nästan hemma,känner jag panik...jag kommer inte kunne hinna hem innan det kommer och springer bakom ett elhus och drar ner byxorna och s****r...min kille skäms så fruktansvärt..men jag hade inget val...hade vita byxor på som det kom lite i me...fy fan va jag tyckte det va pinsamt..fick låna killens tröja att ha runt midjan så att det inte syntes bak...sen sprang vi hem..han va me dålig i magen...har nog bättre knipmuskler än mig..hihi...
tack för mig!!!
Anonym (frågvis) skrev 2008-02-13 15:08:19 följande:
Anonym (Fislisa) skrev 2008-02-13 15:08:26 följande:
Det var faktiskt en gång nära att jag gjorde på mig i bilen,
Hade varit på frasses och ätit hamburgare och pommes.
Jag var gravid i 8månaden då.
Nå vi sitter i bilen på väg hem (motorvägen) har 9mil hem att köra när jag känner att det börjar vrdia sig i mageno ber om ursäkt av min kille men jag måste fisa o så gjorde jag det o det lukta f****n!
Inte nog med det de börjar vrida sig ännu mer i magen o vi blir tvungna att stanna bilen o så springer jag ner i diket o skiter inte roligaste upplevelsen alla som kör förbi ser.
Nå vi åker iväg o jag känner att det blir akut igen! ville bara dö o sambon sitter och tittar medlidsamt på mig.
Ingenting är öppet när vi åker in till stan, då har vi ännu 4mil hem så vi blir tvungna att åka in till akuten och låna dass där kommer en kärring j**** och vill att jag ska fylla i papper om vad jag behöver för vård eller liknande och jag försöker förklara att jag skiter ner mig om jag inte får komma till dasset snart tillslut visar hon in mig i ett rum med toalett i herrans tid så jag fick "tömma".
Väl på väg ut därifrån ber jag om lite papper med mig om jag blir akut nödig igen hon river av en bit papper från rullen och jag tittar lite på henne o tar hela rullen istället sen vill hon att jag ska säga namn o sånt så dom kan skicka räkning till mig (kostar ju 250kr besök)
Jag o sambon springer fort ut ärifrån inte fan ska vi betala 250spänn för att skita hahahahaa sen åker vi hem somtur var så hände inget mer men än idag har jag lite ångest över att åka bil långt och åker ingenstans jag inte vet omdet finns toaletter så det har satt sina spår
Nu låter skämten alltid att det var ju akut o akuten är ju till för akuta fall o vad e mer akut än att hålla på o skita ner sig