• Anonym

han tittar mkt på porr...

min sambo tittar mkt på porr i smyg, på dagarna när jag är på jobbet eller när jag har gått och lagt mig. Han är även inne på porr forum och är aktiv i sina kommentarer till olika porrfilmer, huruvida en tjej i filmen var sexig eller inte. Han Vet att jag inte gillar detta, så han gör det i smyg och tror att jag inget vet. Varför kan han inte sluta med detta när han vet att jag inte gillar det? Han säger att det inte har med mig att göra, det är inget substitut för sex med mig. Men jag tror ändå inte riktigt på det. kan man älska någon och vilja vara trogen den och tycka att det är ens partner som är "sexigast" på jorden, men ändå titta på porr nästan varje dag???

• Svar på tråden han tittar mkt på porr...
  • Anonym

ja, eller vadå? ja han får runka... jag onanerar ju själv ibland. Dock kanske inte så ofta.

• Anonym

att tillägga är oxå att vi har sex allt från 1 - 4 gånger i veckan...

• essy81

Min kille kollar oxå mycket på porr " helt ok för mej"
    men och sen sitta på porr forum och kommentarer till olika porrfilmer, huruvida en tjej i filmen var sexig eller inte...
    Då skulle jag bli förbannad!

• Anonym

det är väl det som känns värst. Att kommenterar tjejer och så...

• W W

"kan man älska någon och vilja vara trogen den och tycka att det är ens partner som är "sexigast" på jorden, men ändå titta på porr nästan varje dag???"

ja, ja o återigen ja!!

sen det andra han gör förstår jag mycket väl att det känns sådär.. det hade inte jag heller gillat..

• Anonym (inte bra)

Med mig är det inte ok att min kille tittar på porr!! JAg blev mycket mer besviken än vad jag trodde jag skulle bli.

Kom på att han kollade själv i smyg och sa till honom att det inte var ok med mig. Han lovade då att aldrig göra om det. Jag sa att han kunde göra det bara jag slapp veta om det. Men han lovade att sluta.

Kom dock på att han gjort det igen. Han tänkte inte på att det hamnade på "listan" över sidor han varit inne på. Jag sa inget men la upp "listan", markerade o gick från datorn. När han kom in till datorn såg han det.. Varken han eller jag har sagt något men jag har förstått på honom att han skäms. Han har inte startat datorn sen dess.

Vad vill jag komma med detta, jo det är inte ok med mig, iså fall så jag inte vet om det. Sen ska det inte gå ut över vårt sexliv!!

• Anonym
    Anonym skrev 2008-02-13 16:48:12 följande:
    ja, eller vadå? ja han får runka... jag onanerar ju själv ibland. Dock kanske inte så ofta.
    Men om han behöver visuell stimulans när han runkar, så kan man inte förbjuda porr.
    Okej om han bara sitter o kollar porr hela dagarna, det är ju inte så kul.. Går han med på att skära ner?
  • Anonym (dålig stil)

Går igenom samma sak men det finns en skillnad, är gravid med vårt andra barn och min sambo e helt ointresserad utav mig nu... Själv vill jag verkligen ha sex men min sambo vill typ inte ha ngt alls med mig att göra sexuellt.... Känner mig helt förstörd... Han porrsurfar varje dag men han väntar tills jag gått och lagt mig för att han tror att jag inte vet om det men precis som du gjort har jag kollat i datorn efter senast besökta sidor även fast han försöker få bort dom från listan.... Det värsta av allt är nog att han laddar ner porrfilmer nu också.... Man känner sig ju helt värdelös...

• Anonym

Hur kollar jag på "listan" över sidor han varit inne på?

• iloniz

Självklart kan man älska någon o vara denne trogen även om man kollar på porr varje dag!!! Lovar!

• Anonym (C)

Finns det ingen annan som är som jag och tycker det är kvinnoförnedrande med porr?! Jag förstår inte alls hur man tänder på porr. Det har ju ingenting med verkligheten att göra! Jag slänger ut min sambo om han ser på porr. Jag ser det som otrohet.

• Anonym (inte bra)
    Anonym skrev 2008-02-15 13:10:44 följande:
    Hur kollar jag på "listan" över sidor han varit inne på?
    På datorn brevid favoriter finns en grön pil med klocka som snurrar, tryck där så kan du se.
  • Haubits

porr är inte otrohet i mina ögon, men jag kan förstå att du inte gillar att han kommenterar tjejer i ett forum. Kan du inte prata med honom och be honom sluta med det? säg att han kan väl titta men hålla kommentarerna för sig själv.

• LivingEasy

Anonym (C) skrev 2008-02-15 17:00:17 följande:

Finns det ingen annan som är som jag och tycker det är kvinnoförnedrande med porr?! Jag förstår inte alls hur man tänder på porr. Det har ju ingenting med verkligheten att göra! Jag slänger ut min sambo om han ser på porr. Jag ser det som otrohet.
    Oj herre gud!(nu va jag oreligös oxå)Finns det inte vacker porr?
    Det snyggaste tyckre jag är en kvinna i Betty Page look. Sesuellt ,sexigt och visar inte allt. Lämnar nått till fantasin. Sen kan jag klart gilla penetrerande porr. Ansiktsutrycket på tjejen är det jag tänder mest på...
    Så till citatet: Slänger du ut honom om han erkänner att han tänker på sex? Kanske med ett ex? Med hon på bussen?
    Har ni sex med släkt ljus så han inte ser dig i en porrig sitation...

Kvinnoförnedrande porr finns säkert, söker man sådan och gillar den så är det väl ett aktivt val. Är det kvinnoförnedrande att ha analsex oxå?
  • Anonym (Snuskhumme)

*skratt* Pinsamt värre.. men..
    det är klart att man kan älska någon trots att man kollar på porr ofta..
    och jag måste erkänna att i min och min pojkväns relation är det
    jag som är snuskhummern och kikar på porr dagligen
    och han som låter bli. ;) Underligt nog.

Trots det vet han att jag älskar honom över allt,
    och om han vill kika på porr så är det fritt fram..
    och han har aldrig klagat över att jag kollat på porr heller.. o.o
    Gränsen går vid telefonsex, samt live-cam cyber sex -
    Nej till det!

Men, så länge man inte gör något med någon annan
    så tycker jag att det är okej.
    Det är ju stor skillnad på samlag inom en kärleksrelation
    och ren hårdporr. :)

För det mesta är det också en fråga om tillit
    och självförtroende. Görs det i smyg så kan det lätt
    bli problem.

Nu känner jag mig som en total outsider >.> *smyger iväg*

• Anonym (female)

Anonym (Snuskhumme) skrev 2008-02-15 17:13:44 följande:

Nu känner jag mig som en total outsider >.> *smyger iväg*
    Gör inte det, jag är likadan *flinar*
Svar på tråden han tittar mkt på porr...