• lugnåsbo

letar recept från ?icakuriren? Hallon + vaniljvisp + vit choklad???

Nån som har läst ett recept på detta alltså man skulle mixa ihop hallon vaniljvisp och ha riven choklad på??
    Hittar inte tidningen o tänkte göra detta imorrn men behöver ju veta hur mycket av varje det ska vara!
  • Svar på tråden letar recept från ?icakuriren? Hallon + vaniljvisp + vit choklad???
  • Zimlis

Hittade det åt dej :

Ingredienser 4 portioner:

250 g frysta hallon
    2 paket vaniljvisp
    färska hallon till garnering

Så här gör du:
    Lägg hallonen (djupfrysta!) tillsammans med vaniljvispen i en matberedare. Kör till en kräm. Lägg upp i skålar och garnera med hallon och riven, vit choklad.

• Zimlis

Det lite "roliga" är att jag sökte på just kombinationen hallon vaniljvisp vit choklad inne på icakurirens hemsida och fick 0 träffar.
    Jag googlade exakt samma ord och FÖRSTA träffen är just DET receptet från icakuriren *hmmmm*

• lugnåsbo
    Zimlis skrev 2008-02-13 19:56:35 följande:
    Det lite "roliga" är att jag sökte på just kombinationen hallon vaniljvisp vit choklad inne på icakurirens hemsida och fick 0 träffar.Jag googlade exakt samma ord och FÖRSTA träffen är just DET receptet från icakuriren *hmmmm*
    ja jag gjorde det med!! verkar som om det bara fanns i tidningen
Svar på tråden letar recept från ?icakuriren? Hallon + vaniljvisp + vit choklad???