• tifili
    Äldre 13 Feb 21:34
    8861 visningar
    4 svar
    4
    8861

    Någon som är bra på köksplanering?

    Någon som är bra på köksplanering?
    Eller bara tycker det är roligt att hjälpa och ge bra ideér.

  • Svar på tråden Någon som är bra på köksplanering?
  • MajSoo­l
    Äldre 14 Feb 00:30
    #1

    Jag ritar kök hela dagarna på mitt jobb :)

  • torptr­ollet
    Äldre 14 Feb 21:41
    #2

    Hejsan! Vi ska oxå bygga om vårt kökoch skulle behöva lite råd!!! Du kanske vill dela med dig av dina råd, Majsol?????

  • Äldre 14 Feb 21:45
    #3

    Vi har vedspis i vårt kök. Måste fläkten till spisen gå ut genom skorstenen då, har hört att det kan ryka in då om man har elden tänd. Finns det några smarta lösningar på sånt?

    Hur smart är det att ha diskbänken vid fönstret? Blir det inte mycket stänk och smuts på rutorna då?

  • Thu 7 Apr 2022 16:36
    #4

    Majsol du kan vara exakt den personen jag söker :)
    Min gubbe har nu kommit till insikt att han älskar vin och där med basta! Han har börjat köpa på sig lagringsviner som tex Juan Gil, Blue Label 2018 och Costa di Bussia, Luigi Arnulfo Barolo 2018 osv. 

    Får höra detta varje dagSkäms. Nu har han bestämt sig för att vi ska köpa en vinkyl. En liten har vi dock kunnat enats kring. Men vart placerar man denna? Beror det helt på kök och utformningen? Den kommer inte vara högra än bänken så ska gå in som ett vanligt underskåp. 

    De vi tittat på just nu är lavino 46 och mQuvée 720 
    Vad tror ni? höjden är lagom och tror vi kan få till det snyggt inbyggt under bänken. Borde vara bättre om det är för kort så kan man istället "palla" up de? 


Svar på tråden Någon som är bra på köksplanering?