• Lantani

Crosstrainer rusta vs intersport.

Har planera på att köpa en crosstrainer och har två väl.

Rustas: www.rusta.se/crosstrainer_step_adrenalin_p75101217.html

Eller intersports lite billigare alternativ för 2000 kr: (Längst ner på sidan) www.intersport.se/products/Default.aspx&Sidnr=4&Kat2_id=0&Kat3_id=0&Old_kat1_querystr=8&Old_kat2_querystr=0&Old_kat3_querystr=0

Vi vet att rusta endast får in 1 till på fredag och tänkre isåfall vara där direkt när de öppnar, men är det bättre att lägga till 500 kr och köpa på intersport?

• Svar på tråden Crosstrainer rusta vs intersport.
  • Rettis

Har redan svart dig i den andra tråden, men jag svarar här oxå!!

Skulle utan tvekan köpa den från Intersport! Har nämligen vart med om själv att bli "lite för snål" och köpte då en billig variant av motionscykel från Coop....
    Det var det sämsta köp jag kunde ha gjort! Den tjöt, visslade och lät vvvvrrrr om du förstår .....

Tycker personligen att det är bättre att lägga till lite extra pengar efter det som hände mig.
    Jag lämnade tillbaka den och köpte en crosstrainer från Intersport istället och la då till 1500:- och fick en superbra maskin!
    Sen tycker jag att det känns bättre att handla från en sportaffär, där vet de vad de säljer.

Hoppas du blir nöjd hur du än gör!!

• Lantani

Okej Funderade också på om det är bättre att köpa på intersport. Tyckte när jag kollade närmre på bilden på rustas hemsida att den ser vädligt lång ut och att det är långt mellan "fotstöden) och fram till där man ska hålla. Är inte lång men inte kort heller, 167 cm.

Svar på tråden Crosstrainer rusta vs intersport.