Var köper jag modersmjölksersättning kl 23 på kvällen? Gärna SNABBA SVAR, lite panik här hemma
Som rubriken lyder.
Hjälp, jag har typ sinat efter att ha varit magsjuk. Har jouröppna apotek modermjölksersättning? Min bebis är tre månader
Som rubriken lyder.
Hjälp, jag har typ sinat efter att ha varit magsjuk. Har jouröppna apotek modermjölksersättning? Min bebis är tre månader
Ring & hör med BB
nattöppet apotek finns i storstäderna gbg sthlm
vet att en del mackar brukar ha.kan hända att ditt jouröppna apotek kan ha men det är inte samma på apoteket som finns på affärer och mackar.
Hoppas det ornar sig.
Apoteken har ersättning, oftast specialersättning som är lite dyrare (tex Nutramigen). En del bensinmackar har välling och ersättning (vet att vårt lilla Statoil har en del sånt, vet dock ej om de har vanlig ersättning). Jag såg att du bor i Stockholm, finns ingen ICA eller liknande som har kvällsöppet, till 23?
apoteket har i alla fall Bifidus och det fungerar ju.
Finns säkert på typ dygnet runt öppna statoil el liknande. De är ju som mindre mataffärer. Har du tur så.
OKej, tack för svar!
Vilken ersättning ska man köpa? Helt rådvill, behöver lite råd?
Är det babysemp eller Nan eller vad heter det?
I värsta fall tycker jag också du ska ringa till barnmottagning eller liknande för att få ersättning så det iallafall räcker till imorgon då ni kan handla på en vanlig affär. Vi hade krångel med Apoteket här (vår beställning dröjde så länge) så vi var tvungna att låna en burk ersättning från barnavdelningen som vi såklart återställde så fort vi fått hämta ut våra egna burkar.
Jag gillar sempers bäst. Men sen är de skillnad på barn.. Endel går bättre på NAN andra Sempers.. Tycker du skall ringa BB först
Hej på er!
Vill bara tacka för era snabba svar i går kväll. Maken åkte till jouröppet apotek och fick tag på Nan ersättning.
Vilken tur att det var mat som var problemet, för så fort lillkillen fick flaskan i munnen (första gången har testade flaska) så blev han lugn. Så skönt, vi misstänkte att han var kinkig pga för lite mat, men vi var ju inte helt säkra.
Hoppas ni alla har en bra dag idag. Här i Stockholm skiner solen, härligt!