• Papput

Tips på barnvänligt resmål i Spanien med 2 åring

Hej.
    Jag, min sambo samt våran dotter som kommer att vara vid restillfället 1 år och 11 månader har tänkt att resa till Spanien till vinter.

Någon som kan ge tips om bra barnvänliga hotell där samt om det är något specielt som man skall tänka på vid resa dit med barn?

• Svar på tråden Tips på barnvänligt resmål i Spanien med 2 åring
  • agua

alcudia i spanien ska vara väldigt barnvänligt har dock inte själv varit där men ska troligtvis dit nu till våren

• Papput

Det skall jag kolla upp. Stort tack för tipset.
    Meddela gärna vad ni tyckte om stället om ni åker dit.

• Karolin86

cambrils helt klart. vi ska dit i september, vi boka genom sembo och fick en super billig resa, boka tidigt då sparar man pengar. och vi ska flyga med starling, budget flyg men billigt, och funkar hur bra som helst eftersom man inte ska flyga så länge, vi betalade 200kr per stol ner och 400per stol hem

• Miccca

Vi var i Alcudia i maj förra året då stora tjen var lite drygt 1 1/2.. jättefint å barnvänligt! Klart fint vatten med vit sandbotten å väldigt lång grundt så hon kunde gå ut utan massa armpuffar mm.. sen köpte vi en liten gummibåt som hon satt i å vi gick omkring å svalkade oss i vattnet, det älskade hon! Mkt finare stränder å vatten där än i Turkiet tex!

~Amelia o5o9o5 o Wilmer o7o91o~
Svar på tråden Tips på barnvänligt resmål i Spanien med 2 åring