Glad Alla Hjärtans Dag på er allihopa! Jag älskar Alla Hjärtans Dag!
Jag hoppas att ni alla får en harmonisk och kärleksfylld dag och att ni får uppskattning från era nära och kära.
Även om man ska få uppskattning och kärlek varje dag från dem i sin närhet, självklart, så är det ändå mysigt med en dag där man tänker lite extra på det
Min morgon började perfekt.
Innan klockan ringde 05,35 vaknade jag, lutade mig över sängkanten och tog fram den stora fina nallen jag hade köpt till min make.
Han blev jätteglad.
När jag lade ner huvudet på kudden igen kände jag någonting hårt, han hade lagt en hjärtformad Lindor ask på min kudde medan jag tog upp nallen
När jag klädde på mig och kollade på nyheter fick jag ett sms från min make, som fortfarande låg i sängen, där han berättade hur mycket han älskar mig och att han har bokat bord till kvällen och att det låg en extra liten gåva i min jackficka
I jackfickan låg en till hjärtformad Lindor ask.
Vilken underbar start på morgonen!
Nu har jag gett min ena kollega en stor hjärtformad Lindor ask och jag har bjudit övriga kollegor på lösa Lindor chokladkulor.
Idag ska jag sprida glädje och värme
Gör det ni också.
Och om ni känner ett extrembehov av att snacka skit om Alla Hjärtans Dag, starta en egen tråd om det. Tack.