• Struliga Jag

Glad Alla Hjärtans Dag på er allihopa! Jag älskar Alla Hjärtans Dag!

Jag hoppas att ni alla får en harmonisk och kärleksfylld dag och att ni får uppskattning från era nära och kära.
    Även om man ska få uppskattning och kärlek varje dag från dem i sin närhet, självklart, så är det ändå mysigt med en dag där man tänker lite extra på det

Min morgon började perfekt.
    Innan klockan ringde 05,35 vaknade jag, lutade mig över sängkanten och tog fram den stora fina nallen jag hade köpt till min make.
    Han blev jätteglad.

När jag lade ner huvudet på kudden igen kände jag någonting hårt, han hade lagt en hjärtformad Lindor ask på min kudde medan jag tog upp nallen

När jag klädde på mig och kollade på nyheter fick jag ett sms från min make, som fortfarande låg i sängen, där han berättade hur mycket han älskar mig och att han har bokat bord till kvällen och att det låg en extra liten gåva i min jackficka
    I jackfickan låg en till hjärtformad Lindor ask.

Vilken underbar start på morgonen!

Nu har jag gett min ena kollega en stor hjärtformad Lindor ask och jag har bjudit övriga kollegor på lösa Lindor chokladkulor.

Idag ska jag sprida glädje och värme

Gör det ni också.

Och om ni känner ett extrembehov av att snacka skit om Alla Hjärtans Dag, starta en egen tråd om det. Tack.

• Svar på tråden Glad Alla Hjärtans Dag på er allihopa! Jag älskar Alla Hjärtans Dag!
  • chillie

Jag har precis fått en massa söta hemmagjorde hjärtan med glitter på som döttrarna gjort Sen har vi sjungit för ena dottern som fyller 8 idag

• MissWhiskey

å jag har fått.......inte nått....tredje alla hjärtans dag ihop och tredje som suger rejält.....

tråkigt att alla andra har en underbar make medans min suger.....

Mamma till Casper och Sophi
  • chillie

Tja nån underbar make har jag nog inte, men väl underbara döttrar Fundersam

• Struliga Jag
    MissWhiskey skrev 2008-02-14 07:31:08 följande:
    å jag har fått.......inte nått....tredje alla hjärtans dag ihop och tredje som suger rejält.....tråkigt att alla andra har en underbar make medans min suger.....
    Men gumman då *kramar*
    Du får en hel hög med virtuella kramar och chokladbitar av mig.
  • MissWhiskey
    Struliga Jag skrev 2008-02-14 07:33:30 följande:
    Men gumman då *kramar*Du får en hel hög med virtuella kramar och chokladbitar av mig.
    haha tack ska du ha
    Mamma till Casper och Sophi
  • bubblan79

samma här hehe har aldrig haft en hjärtansdag att fira med min blivande... han är officer och är alltid borta då.. han kommer dock hem på fredag kväll/natt nångång så då får jag iaf ha han hemma några veckor. alla hjärtans är ju bara en dag och tycker att den kan man inte fira på andra dagar eller i efterskott

• Julias mamma

Jag är sån bitter elak människa som tycker att alla hjärtans dag är skitlöjlig och tråkigt ospontan...

Det är tillgjort att vara extra kärleksfull just denna dag...
    Jag tycker att det är ett sätt att tvinga folk att vara snälla, gulliga och kärleksfulla bara för att...

• Julias mamma
    MissWhiskey skrev 2008-02-14 07:31:08 följande:
    å jag har fått.......inte nått....tredje alla hjärtans dag ihop och tredje som suger rejält.....tråkigt att alla andra har en underbar make medans min suger.....
    **Styjkekjam**
  • Struliga Jag

Julias mamma skrev 2008-02-14 07:39:36 följande:

Jag är sån bitter elak människa som tycker att alla hjärtans dag är skitlöjlig och tråkigt ospontan...Det är tillgjort att vara extra kärleksfull just denna dag...Jag tycker att det är ett sätt att tvinga folk att vara snälla, gulliga och kärleksfulla bara för att...
    vad exakt bad jag om i min trådstart?
    Låt oss som vill vara extra lyckliga och mysiga i dag vara det och gå och var bitter i en egen tråd.
  • abnocto

Jag får sällan några paket idag men jag är inte lessen för det. Jag köper presenter till mina barn coh bråkar de inte idag är det en tillräcklig gåva. Karln fick 4 trisslotter som jag hoppas hann fann vid tandborstglaset (eftersom de var borta när jag steg upp). Vinner han är det honom väl unnat.
    Älskar dagen trots att jag bara ger .........önskar bara jag hunnit köpa gelehjärtan att ställa på jobbet men då jag sitter i möte hela dagen prioriterade jag det inte

• Julias mamma

Struliga Jag skrev 2008-02-14 07:48:50 följande:

Julias mamma skrev 2008-02-14 07:39:36 följande:
    vad exakt bad jag om i min trådstart?Låt oss som vill vara extra lyckliga och mysiga i dag vara det och gå och var bitter i en egen tråd.
    Oj, men herreg*d vad du är känslig! Jag som gjorde mig till med ett leende i alla fall...förresten såg jag inte slutfadäsen i din trådstart...

Och jag gav Miss Whiskey en kram...det betyder väl ngt?

Pluttinutta vidare här så går jag vidare

Happy Valentines Day ya´ll!!
  • idiblon

Glad Alla hjärtans dag!

(Och alla som är besvikna, hallå... Klockan är 08, än kan allt hända. )

• Struliga Jag
    idiblon skrev 2008-02-14 08:07:43 följande:
    Glad Alla hjärtans dag! (Och alla som är besvikna, hallå... Klockan är 08, än kan allt hända. )
    precis, det har du så rätt i så. Allt kan hända
  • Pillan79

Fick inget nu på morgonen..men vet att jag kommer få nåt senare. För både sambon och sonen var så hemlighetsfulla nu på morgonen. Själv ska jag ner snart på stan å köpa rosor och ett kort där jag ska skriva en dikt till min sambo. Och min son kommer att få en ask med gelehjärtan

• Struliga Jag

Hur var er alla hjärtans dag då?
    Min var underbar
    Maken hade bokat bord på en fin restaurang och förbeställt tre rätters, så så gott!
    han är underbar min älskade man.

• abnocto

Min var också toppen! Fick en extra kram av karln som beklagade sig för att han inte är romantisk. Sonen fick över 39 graders feber så jag fick pyssla om honom och dottern grät av tonårsproblem hon inte ville prata om. Men jag tyckte den ändå var toppen för jag kräver inget utan vet att de älskar mig trots alla problem

Svar på tråden Glad Alla Hjärtans Dag på er allihopa! Jag älskar Alla Hjärtans Dag!