• NattSaga

Stokke Tripp Trapp stol?

Var i Sverige kan man köpa en tripp trapp stol?
    Har letat på tradera men vill ha en svart. Svårt att hitta!

/nathalie

• Svar på tråden Stokke Tripp Trapp stol?
  • alvasmams

varför inte köpa en beg måla om den själv sen??

• NattSaga

alvasmams: Dom är lackade å då bör man slipa å hålla på innan man målar över. Känner att jag inte har tid med det :)

Tintomara: Jag har varit inne på sidan flera gånger men hitta inte var dom säljer stolarna i sverige.
    Vet inte om det är datorn men jag kan inte fyll sök rutan. Så jag får bara upp butiker i England.

• Tintomara

Natt Saga: Var bor du då?

Livet är bara den ena jävla saken efter den andra - Elbert Hubbard
  • Frusna flickan

Babyproffsens butiker säljer de flesta färgerna. Även vissa andra barnbutiker gör det (T ex barnens hus) Här i gbg fins också en stokkebutik samt bratells möbler säljer dem.

• Söta Nasse

här i sthlm säljer bla babyland.

♥Lucas ska bli storebror (BF 4/7)♥
  • NattSaga

Tintomara: Jag bor i Helsingborg.

Frusna flickan: Var i Göteborg är stokke butiken, kan be min mamma att gå in å beställa till mig.

Var jag har förstått så har inte babyproffsen här i Helsingborg stokke men man kanske kan be dom beställa åt en. :D

• Frusna flickan

Det var någon som sa till mig att det finns en butik på södra vägen men enligt hemsidan finns ingen renodlad stokkebutik i Sverige. Konstigt. Men Bratells har bra pris (hade i alla fall), det ligger på Danska vägen i Östra gbg. Man kan ju ringa dit och fråga 031-519550

• Frusna flickan

Och ja, ring din butik och kolla. de borde ju kunna göra det eftersom andra babyproffsen har dem. Jag menar kedan får ju lov att säla dem.

• NattSaga

Ringde ut till Babyproffsen å dom ska beställa hem en svart stol till mig.
    *Att man kan vara så blind å förvirrad som jag :)*

Jag tackar för ALL hjälp jag har fått, super snällt. :) tack tack

• Love2007

NattSaga: Ska precis som du köpa en tripp trapp Stokke svart jag med.
    Vad kostar den du beställde, köpte du även bygel och dyna?

~~Den vackraste dagen i livet var den då du kom~~
  • NattSaga

Love2007: Ska köpa från babyproffsen, stolen + bygel kosta ca 1890 *tror jag* å dynan kosta ca 300. Ska köpa den med djur på, super söt. Tänkte köpa en till men från Polkadot design i brun med vita prickar.

• jojoa75
    NattSaga skrev 2008-02-14 10:22:44 följande:
    Tintomara: Jag bor i Helsingborg. Frusna flickan: Var i Göteborg är stokke butiken, kan be min mamma att gå in å beställa till mig. Var jag har förstått så har inte babyproffsen här i Helsingborg stokke men man kanske kan be dom beställa åt en. :D
    Barnens hus på Berga har stokke tripp trapp stolar, babyland har dom oxå.
    Iofs så har jag inte kollat efter det NU, köpte för ett år sen o då kollade jag på båda ställena.
  • MrsQ

Jag tycker att de Tripp Trapp som finns inte är snygga o väldigt dyra.
    Så jag köpte min stol för 200:-, sliten, men det blir bara mindre jobb, det var en sliten jag var ute efter.
    Lättare att slipa!

Tog mig inte många timmar att få klart stolen. Slipade (jätteenkelt), betsade den mörkbrun.
    Och Voila! en otroligt snygg Tripp Trapp som jag har fått så mycket beröm för.

• NattSaga

jojoa75: Som du kanske ser så ringde jag babyproffsen på berga i dag å ska ut i morgon å hämta en svart tripp trapp stol :) Det var bara jag som inte hade letat tillräckligt.
    Men i morgon har jag en otroligt snygg svart stol. :D

Svar på tråden Stokke Tripp Trapp stol?