• Sofi

Suffletten på Emmaljunga Scooter...

Ni som har Emmaljunga Scooter vad tycker ni om suffletten?

Har funderat på att köpa den vagnen men tycker att suffletten borde gå att dra över vagnen mer. Men det kanske inte är nått problem ? Tänker tex när det är blåsigt ute och det vore skönt att "stänga" in barnet lite mer.

• Svar på tråden Suffletten på Emmaljunga Scooter...
  • Ulrika74

Vi har en Scooter och är jag är supernöjd med den.

När det gäller suffletten är det inget jag funderat, däremot brukar jag ha regnskyddet på då det blåser och det funkar jättebra.

Gift med Hjärtegullet och mamma till Skorpan, Korven och Grisen
  • roxxbury

Många tar upp sufletten när det gäller scootern men jag tycker inte det skiljer sig SÅ mycket från vissa andra vagnar, men visst, lite längre fram skulle man kanske kunna dra den men jag är hel nöjd med min scooter och stör mig inte på sufletten. Helt underbar vagn!

• junk

Sålde min scooter pga suflettbekymmer. Tyckte inte om att man inte gömma barnet fr vind, sol eller snö. Ett minus för de små breda hjulen oxå. Jag har köpt en teutonia timmy som jag är mkt nöjd med! überbra suflett, stora hjul som gör den lättframkomlig (i snö spec). Det enda som scootern är bättre på är sittdelen som är större än timmyns. Inget som barnet störs av dock (inte vad jag märkt iaf :) ..).

• 3 Barnsmamma 06 09 11

Jag sålde också min pga av sufletten och den konstiga selen. Och den trånga varukorgen.

• AnnaEng

Jag sålde min scooter och köpte en Timmy istället, mycket pga sufletten. Tyckte den var för "kort", gick inte att dra fram över barnet vid regn. Timmyn där emot går sufletten att dra ner till bygeln (om man skulle vilja det), och den har avtagbar baksida med nät för varma dagar.

Svar på tråden Suffletten på Emmaljunga Scooter...