• Sess82

Har inte Silja Line sista minuten?

Någon som vet om Silja Line bara har sista minuten-biljetter via kundtjänst? Eller har de några över huvudtaget? Försöker hitta någon information om detta på deras hemsida men de verkar bara ha ordinarie biljetter.
    Någon som kan hjälpa mig?

BF april 2008
  • Svar på tråden Har inte Silja Line sista minuten?
  • Maria40

Ibland har de väl olika kampanj-priser som är billigare. Men deras priser är väl allmänt redan så låga så att "sista minuten" är lika med gratis (och ja, sånt delar de ju ibland också ut).

Kampanjpriserna gäller oftast under perioder när få åker. Dvs inte fre-lör-sön.

• Sess82

Låga och låga vet jag inte. Viking Line är ju mycket billigare. VL har på sin hemsida och även i terminalen att man kan få "sista-minuten" biljetter. De vill ju få så få tomma hytter som möjligt.

Får nog ta och ringa Silja och kolla om de har något billigt. Är bara intresserad av Silja nu för min pappa m familj ska åka med dom.

BF april 2008
  • Maria40

Ja, det är nog bäst att ringa dem direkt. Hoppas du får tag på biljetter till ett bra pris. Fast min erfarenhet är att det inte är biljetterna som gör att resan blir dyr utan allt runtomkring; äta god mat, dricka gott, unna sig lite extra, shoppa på taxfree osv.

• Sess82
    Maria40 skrev 2008-02-14 18:32:24 följande:
    Ja, det är nog bäst att ringa dem direkt. Hoppas du får tag på biljetter till ett bra pris. Fast min erfarenhet är att det inte är biljetterna som gör att resan blir dyr utan allt runtomkring; äta god mat, dricka gott, unna sig lite extra, shoppa på taxfree osv.
    Nej precis, det är ju så mycket annat som kostar. Men jag har verkligen inte mkt cash kvar nu och 396 kr (ringde och frågade) för en hytt själv är dyrt. För sen tillkommer ju mat på kvällen, frukost och sen måste jag ha lunch. Kan inte direkt skippa nån måltid då jag är gravid...

Viking har ju alltid/ofta att man kan få en hytt för runt 50 spänn om man bokar typ samma dag eller dagen innan. För dom vet att de kommer tjäna mat på pengar och taxfreen och så sen. Nåja, får bli en resa en annan gång för min del. Tack för att du svarade!
    BF april 2008
Svar på tråden Har inte Silja Line sista minuten?