• eio

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation. Del 4!!!

Del 3 stängdes visst, så jag tog på mig att starta upp en ny tråd.
    Hoppas all hittar hit!!

Här är då del 4 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation. Del 4!!!
  • kidsrock

VA bra att det startades en ny tråd

• eio

Jepp, tyvärr blev jag avstäng ett antal timmar när jag försökte lägga in i folks gästböcker om den nya tråden. Tydligen tolkades det som spam! Förvånad
    Så om du har lust kan du väl gå in på någon gästbok av de som brukade vara i den gamla tråden och skriva om den nya.
    Men ta bara en eller två st annars blir väl även du avstängd.

• minimalin

Hänger på...:)

Liv och John
  • engeln83

så nu har jag bokat preliminär tid 15.e april.
    kunde fått redan nästa vecka men har jobb till sista mars så de får vänta!
    ska hursom ringa v 9 när jag tänkt klart o säja hur det blir!
    MEN har ju redan bestämt mig .
    kommer bli sjukskriven 4 VECKOR!
    ska göra hos citadell kliniken hos Tuve Mårtensson .
    nu e bara frågan hur jag ska ta mej därifrån dagen efter, för att köra själv går väl inte :-P...jaja den dagen den sorgen
    e såååå glad äääntligen!!

• eio
    engeln83 skrev 2008-02-15 09:22:56 följande:
    så nu har jag bokat preliminär tid 15.e april.kunde fått redan nästa vecka men har jobb till sista mars så de får vänta!ska hursom ringa v 9 när jag tänkt klart o säja hur det blir!MEN har ju redan bestämt mig .kommer bli sjukskriven 4 VECKOR!ska göra hos citadell kliniken hos Tuve Mårtensson .nu e bara frågan hur jag ska ta mej därifrån dagen efter, för att köra själv går väl inte :-P...jaja den dagen den sorgen e såååå glad äääntligen!!
    Härligt!!!
    Finns det ingen som kan hämta dig efter?? Fast man kan ju ta en taxi oxå. Men köra själv är nog ingen bra idé.
    Vad var det du skulle göra nu då??? Minnet är ju bra men ruskigt kort
    Sjukskriven i 4 veckor...oj. Men då måste det vara en stor op väl?
  • engeln83

ska göra op c.a 10 mil hemifrån så taxi nä tror itne de , de löser sig alltid.
    ska göra förstoring + lyft, o med tanke på mitt jobb tyckte dom att jag skulle va sjukskriven 4 veckor , så ärren inte blir fula

• eio
    engeln83 skrev 2008-02-15 10:19:18 följande:
    ska göra op c.a 10 mil hemifrån så taxi nä tror itne de , de löser sig alltid.ska göra förstoring + lyft, o med tanke på mitt jobb tyckte dom att jag skulle va sjukskriven 4 veckor , så ärren inte blir fula
    Nä...då är väl taxi lite saftigt kanske . Bra att du blir sjukskriven så länge då. Jag blir nog bara sjukskriven en vecka. Men jag har ju ett lätt kontorsjobb så det borde ju funka.
    pontiac skrev 2008-02-15 09:55:18 följande:
    tack eio!!

vassego
  • Jag lixom

Tack för upplysningen!

Varför går dom inte in i trådarna och markerar dom som stängda eller nåt så man vet??

kidsrock skrev 2008-02-15 07:46:41 följande:
    VA bra att det startades en ny tråd
  • trebarsmamma

engeln83

jaså så du ska oxså ta och fixa nya vänner. hihii.
    hur mycket ska du lägga in, du har ju ganska stora nu oxså väl, fast dom kanske hänger lite mera.

du behöver nog någon som kör dig efter operationen, det gör ju ganska så ont.

kidsrock hur går det för dig då, hur mycket har du funderat på,

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation. Del 4!!!