Vilken bröstvårtskräm är bäst???
Det verkar finnas många vilken tycker ni är bäst. Vet inte vilken jag ska köpa.
Det verkar finnas många vilken tycker ni är bäst. Vet inte vilken jag ska köpa.
bröstmjölk......!
Det finns ingen som fungerar har jag läst! Så- bröstmjölk, som melles mamma skrev!
Köp ingen! Använd bara bröstmjölk!!
Bephanten, helt klart! Jag smörjde med apotekets bröstvårtskräm men såren ville inte läka, läkte på 3 dar med bephanten.
De rekommenderar den på BVC.
Om du bara är öm eller lite skavig så funkar det bäst med bröstmjölk och luftning. Men blir det sår så fixar bephanten det på ett litet kick.
funkar ikket!
Luftning och att du låter bebisen suga på annorlunda vis ibland..
typ han ligger på skötbordet o du lixom hänger över..hmm kan se knas ut men funkar absolut, spec om man fått mjölkstockning..
Var köper man den här Bephanten krämen då??
Bephanten är jätte bra hade sår och var öm de vart bättre över nattten finns på apoteket
På apoteket finns det och kostar inte många kronor.
Jag har hört gott om den med ullfett, som man kan beställa från Minimundus, men har inte provar själv.
Bröstmjölk och ringblomssalva när det är värre - det är fantastisk bra!!!! Och helt utan kemikalier etc
jag hade den från minimundus, purelan heter den. den funkade jättebra vid såriga bröstvårtor, jag smörjde bara på när det behövdes och det blev bra nästan med en gång!
Du kan använda en salva som heter Purelean som jag har använt och den har funkat jättebra. Finns att köpa på Babyland eller barnens hus.
Lycka till!
Bröstmjölk och luftning...