• Anonym (lost)

Sprit på tampong i rumpan?

Vet inte var jag skall placera det här inlägget, men ja, det handlar ju inte om sex, så det är fel.

Hur som helst: Är det en myt eller sanning att man kan bli full av att stoppa in tamponger indränkta i sprit i rumpan?

Det kanske är en dum fråga, men jag vet faktiskt inte! :)

• Svar på tråden Sprit på tampong i rumpan?
  • Anonym

Ok så du söker en snabb fylla eller?
    Kan för övrigt säga att slemhinnan i tarmen är mycke skör o där ska inte stoppas upp alkohol i den.

• Anonym (lost)

Nej jag söker inte snabb fylla, jag söker ett svar på nåt oväsentligt jag funderat på. Har inget för att stoppa in sprit där, men vill veta hur det är.

• glasbubblan

Det finns ju en anledning till att stolpiller funkar...

• Anonym (lost)

Ja det är klart att jag hajar kopplingen med att stolpiller ju fungerar på det sättet... Men måste man inte skyffla in en himla massa tamponger med sprit för att få effekt?!

Någon som kanske har personlig erfarenhet? ;)

• Anonym (Hmmm)

...och vad händer om man är "rumpfull" och får blåsa i en poliskontroll, det kan väl inte finnas alkoholångor i utandningsluften.....

• Loopington

Jag undrar mest HUR man får in tampongen, när den är dränkt i sprit är den ju jättestor och sladdrig.

• Anonym

Anonym (Hmmm) skrev 2008-02-14 21:31:24 följande:

...och vad händer om man är "rumpfull" och får blåsa i en poliskontroll, det kan väl inte finnas alkoholångor i utandningsluften.....
    Jo, det går via blodet till lungorna till utandningsluften
  • glasbubblan

Det beror väl på vad du tar för sprit. Lyckas du komma över läkarsprit behöver du nog inte så mycket.

• Terryleene

Det funkar nog bäst med en klar spritsort iallafall. Skulle inte rekommendera exempelvis baileys eller lakritsshot. Men det är ju bara antaganden från min sida, jag har själv inte haft lyxen att prova då jag helt saknar rövhål

Rumpfylla, by the way, svenskans finaste ord.

• danitra
    Loopington skrev 2008-02-14 21:31:25 följande:
    Jag undrar mest HUR man får in tampongen, när den är dränkt i sprit är den ju jättestor och sladdrig.
    Man kanske stoppar in den först, stoppar in ett litet rör i tampongen, ställer sig på huvudet och häller i sprit i tampongen genom röret?
  • Terryleene
    danitra skrev 2008-02-14 21:47:14 följande:
    Man kanske stoppar in den först, stoppar in ett litet rör i tampongen, ställer sig på huvudet och häller i sprit i tampongen genom röret?
    Så måste det gå till
  • Anonym (lost)

Haha, roliga svar!

Men ja, det är ingen som har personlig erfarenhet? Annars så är väl senaste budet danitras.

• Anonym

Om tampongen sticker ut lite grann, och man sätter sig i en pöl av sprit på golvet så borde det ju sugas upp?

Är det farligt att injicera alkhol rakt in i blodet? Om man vore sjukvårdskunnig och visste hur man satte sprutan menar jag, och ingen luft eller så kom in i blodet utan ren sprit direkt från Explorer-flaskan.

• Charlie Bravo

Jo det fungerar, även om det inte är att rekommendera eftersom alkoholen går dirket ut i blodet via slemhinnorna (som ärmkt tunna i ändtarmen). Det betyer att du snabbt blir full på rätt små mängder alkhol eftersom du "slipper" fördröjningseffekten som du har när alkholne ska ner och vända i magen.

Jag har för övrigt inte provat på det utan håller mig till att inta spiten den orala vägen. Vill man bli full snabbt rekommenderar jag istället att hälla i sig öl eller grogg via en tratt (alltså större mängder). Perfekt om man missat förfesten och snabbt vill bli askalas på parkeringsplatsen utanför diskot.

• Anonym (rumpfylla)
    Svar på #6
    Rumpfylla is the shit!!!
  • cia å barnen

Anonym (Hmmm) skrev 2008-02-14 21:31:24 följande:

men guud vad är detta garvar ihjäl mig..
Svar på tråden Sprit på tampong i rumpan?