• Anonym (Länge!)

Hur länge "brukar" ni ha sex?

Undrar över hur länge ni brukar ha sex? Nåt slags medelvärde pratar jag om nu alltså. Verkar som om de flesta har så himla snabba sexstunder...

• Svar på tråden Hur länge "brukar" ni ha sex?
  • Anonym

30 minuter till en timma ungefär, då med förspel inräknat

• Anonym

30 minuter till en timma ungefär, då med förspel inräknat

• Anonym (tjej)

det beror väll på vilket humör man är på, vill man ha en snabbis då är det 5-10 min som gäller, vill man ha det lite mer avancerat då allt mellan 30-60 min. men oftast 30 min har vi sex i allafall

• Anonym (Länge!)

Mmm, det är det jah misstänker, att jag och min sambo har väldigt långa sex stunder. En snabbis är 30 min, ett "vanligt" sex brukar handla om 2 timmar, men det händer att vi håller på i 5 timmar ibland.

• Anonym (Länge!)

Puffar

• Cornellia

För länge !!! kanske en timme eller mer.
    Å vad jag önskar att vi kunde ha en riktig snabbis nångång, kanske 10 min. Men det kommer aldrig hända.

• Anonym (snabb)

Så snabbt som möjligt här, 30 minuter är länge för oss.

• Anonym

det är olika, ibland blir det en snabbis på en 10-15 minuter, annars så är det väl i regel en timme eller längre om man känner för det .. Ofta händer det att vi har sex en gång till efter ett tag o då håller vi inte på så länge utan det blir lite kortare stunder

• Kimma72

Allt från snabbisar på 5 minuter till 2-3 timmar beroende på lust och möjlighet.

Svar på tråden Hur länge "brukar" ni ha sex?