• Tiasmamma

Medium på västkusten??

Är det nån som vet om det finns nåt medium som gör hemseanser på västkusten?

• Svar på tråden Medium på västkusten??
  • 0108

zabella
    har det stämnt det hon har berättat? Hur mycket kostar det?

• lillis70
    zabella skrev 2008-03-04 18:14:51 följande:
    Kolla här! Jag tycker hon är superbra och hon är ofta i Kungshamn.www.tegneryd.se
    Inget av det Britt sa om mig stämde. Fast de andra på den sittningen verkade ganska nöjda.
    Kan rekomendera Camilla och Liselotte Öhrnberg!
  • gabriella83s mamma

Marlene Eckerlöv bor i Gbg...googla på henne

• zabella

ug79
    Jo jag har träffat henne flera gånger och har alltid vart nöjd brukar vara i grupp om 10 för tror det är 200:-/person.

Sen finns ju Lena Ranehag i Kungshamn oxå superbra!

• 0108

nån som har nummer till nån som är riktigt bra?här på västkusten

• MaijaO

Ring Ingela Bengtsdotter i Uddevalla. VEt inte om hon har seanser själv men hon arbetar ihop med flera andra i mellersta bohuslän.

• 0108

maijao
    hur får man tag på hennes nummer?Har du varit där?Är hon bra?Hur mycket tar hon?

• MaijaO

Jag vet inte vad hon tar eller om hon är bra, jag tror personligen inte på okultism. Men jag har varit i kontakt med henne av andra orsaker och tycker att hon är trevlig. Hennes tel.nummer hittar du om du söker på eniro.

• Johan
    zabella skrev 2008-03-04 18:14:51 följande:
    Kolla här! Jag tycker hon är superbra och hon är ofta i Kungshamn.www.tegneryd.se
    Britt är trevlig, men man bör vara medveten om att hon jobbar mer med rådgivning och inte med bevis för vilken ande det är hon har kontakt med. Jag var på en storseans med henne, och visst fick hon fram saker som stämde överens med min situation, men jag har ingen aning om vem det var som gav henne informationen eller kom råden. Och inget av det hon förespådde har slagit in ännu, men jag är inte klar här än
    Vad har du lärt dig idag?
  • 0108

nån som har telefon nr till någon som är bra?har du varit där? stämnde det isåfall?

Svar på tråden Medium på västkusten??