• Tohru Honda

DVD-förvaring?

Kan någon tipsa om en bra dvd-förvaring? Vi har ganska mycket dvd-filmer, och behöver ett praktiskt ställe att förvara dem på, som inte tar upp så mycket plats. Nu har vi billys bokhyllor, men jag tycker inte det ser speciellt snyggt ut, och det är för många filmer för att det ska få plats. Någon som har ett tips?

• Svar på tråden DVD-förvaring?
  • Tohru Honda

Grejen är att det blir till att köpa flera stycken då, och priset känns inte värt det.

Så många filmer är det väl ändå inte, men jag börjar tycka att billy är för litet. Det handlar väl om en 400-450 filmer, och några vhs.

• Pshevil

Vi har lagt över våra DVD-filmer i tunna plastfodral istället, sen förvarar vi dem i flera mjuka lådor med dragkedja (vet inte vad de heter) från Ikea.

Visst, plastfodralen kostade lite och det gick åt en del tid att lägga över filmerna men det är skönt att de inte tar upp en massa plats och man kan fortfarande ha det överskådligt. Och det ÄR inte så snyggt med DVD-filmer så då slipper man se dem... Flört

Vi har ca 400 filmer.

I wanna be like water if I can, 'cause water doesn't give a damn
  • xiayo

har samma problem med nästan lika många filmer. men jag hade tänkt köpa billy hylla m vitrindörr.så när lilltjejen börjar gå ej kommer åt dem.
    räckte det m 2 hyllor för ca 400 filmer?

fler förslag,någon?

Svar på tråden DVD-förvaring?