-
-
Svar på tråden Mellan namn till Nike
-
Vi har gjort det enkelt för oss... Vår son har morfars o farfars namn som mellannamn...
Nu nästa gång får det oxå bli "släktnamn"...Lycka till!
-
ja släktnamn är en fin tanke och lite roligt när namnen grundar i något. annars tycker jag Nike Elias låter fint
-
oj ursäkta mig men jag läste lite snabbt, trodde Nike var en pojk.
ber mkt om ursäkt!
Nike Elvira? -
Nike Alva Eleonora
Det låter ju kungligt (drottning-likt..?) :D
Vi har döpt vår dotter efter mormor och farmor som mellannamn :) -
Vill inte ha släkt namn, i sånda fall startar vi ett eget
MrsDream skrev 2008-02-15 22:24:19 följande:oj ursäkta mig men jag läste lite snabbt, trodde Nike var en pojk. ber mkt om ursäkt!Nike Elvira?Ingen fara
-
Puffar
-
Känner en liten flicka som heter Nike - älskar det namnet!
-
Tycker ni ska välja namn som NI tycker om alt släktnamn.
Annnars blir det väl lite trist?
- Jaha, efter vem har hon fått sina mellannamn?
- Efter en tråd på Familjeliv!
Vår dotter heter Nike Linnea Nin.
Nike i tilltalsnamn för vi gillar det jättemycket och de andra är släktnamn.
-
twinstar skrev 2008-02-16 12:29:13 följande:Tycker ni ska välja namn som NI tycker om alt släktnamn.Annnars blir det väl lite trist?- Jaha, efter vem har hon fått sina mellannamn?- Efter en tråd på Familjeliv!Vår dotter heter Nike Linnea Nin. Nike i tilltalsnamn för vi gillar det jättemycket och de andra är släktnamn.
Självklart kommer vi välja nam so VI tycker om, men har helt ide torka därför efterlyser jag förslag.
O skulle jag nu få något förslag som jag gillar så skulle de väl inte vara mer illa än där du hittat namnen till din dotter!?
-
Nike är ett jättevackert grekiskt antikt namn. Gratulerar!Aquagreen skrev 2008-02-16 12:40:31 följande:Självklart kommer vi välja nam so VI tycker om, men har helt ide torka därför efterlyser jag förslag.O skulle jag nu få något förslag som jag gillar så skulle de väl inte vara mer illa än där du hittat namnen till din dotter!?