• Sandra88

Hjälp ang storlek på bröstimplantat.

Ni som gjort bröstoperation kanske kan hjälpa mig. Jag har varit på konsulation och har fått tid för op och vi har beställt hem implantaten också. Men jag tror jag vill ha en minre storlek. Kirurgen sa att jag skulle ta minst 350cc eftersom jag har en tom "skinnpåse" så den måste ju fyllas ut. Men vi beställde hem 400cc för jag tyckte det såg bra ut men nu ångrar jag mig, vill hlr ha 350cc nu=( Ser man någon skillnad på 350- 400cc? kanske bara jag som är nojjig?

• Svar på tråden Hjälp ang storlek på bröstimplantat.
  • Sandra88

Snälla, nån? har sån beslutsångenst nu så fy!
    Men egentligen när jag mäter upp i dl måttet så är det ju inte så stor skillnad på 0,5dl. Men syns det?

• Hektor
    Sandra88 skrev 2008-02-16 12:16:38 följande:
    Snälla, nån? har sån beslutsångenst nu så fy! Men egentligen när jag mäter upp i dl måttet så är det ju inte så stor skillnad på 0,5dl. Men syns det?
    Det är stor skillnad, men jag tror kirurgen vet bäst, han har väl mätt dig och ni har provat ut tillsammans?

• Hektor
    Sandra88 skrev 2008-02-16 12:16:38 följande:
    Snälla, nån? har sån beslutsångenst nu så fy! Men egentligen när jag mäter upp i dl måttet så är det ju inte så stor skillnad på 0,5dl. Men syns det?
    http://www.qvinna.info/

Gå in o kika på före o efter bilder där.
  • Sandra88

jo det har vi ju. han sa att han trodde att det skulle bli perfekt men ändå är jag osäker nu. har du gjort förstorning`?

• Hektor
    Sandra88 skrev 2008-02-16 14:52:42 följande:
    jo det har vi ju. han sa att han trodde att det skulle bli perfekt men ändå är jag osäker nu. har du gjort förstorning`?
    ja maila mig så kan vi prata där...
Svar på tråden Hjälp ang storlek på bröstimplantat.