• augustin

Starta eget med barn och ungdomskläder. Har ni bra tips till vart man vänder sig?

Ja, som tex hur man kommer i kontakt med klädes grossister. Från baby upp till sent tonår.

Har ni haft eget?

Har eget?

Jobbar i butik?

Vet hur det fungerar?

Vart vänder jag mig i första hand?

Otroooolig tacksam för svar, tips och ideer.

• Svar på tråden Starta eget med barn och ungdomskläder. Har ni bra tips till vart man vänder sig?
  • marysoul

Du får kontakta dom märken och leverantörer du är intresserad av att sälja för. Alla märken har ju säljare.

Jag har ett eget klädmärke, dock inte ett stort (än så länge :P) men dom som vart intresserade av mina kläder har ju helt enkelt kontaktat mig, och lagt ordrar.

Min bästa vän jobbar som inköpare på en stor jeansbutik, och hon har ju möten med säljare och köper då in det dom vill ha. Du har ju mässor lite runt om i världen där du kan åka på inköp oxå! Det är ju i sthlm två ggr per år. Sen har du en grym i barcelona, fast det är iförsig inte mkt barn och ungdom. Men kolla efter mässor.

• augustin

Nyfiken. Vad tillverakr du?

• marysoul

streetkläder, än så länge i vuxenstorlekar bara, men nästa kollektion som kommer till hösten blir det även bebiskläder.
    första kollektionen kommer om en vecka, och då öppnar jag samtidigt webbshop.

• augustin

Inga egna företagare eller fd;ingar här ?

Svar på tråden Starta eget med barn och ungdomskläder. Har ni bra tips till vart man vänder sig?