• MajaW

Toning/intensivtoning - var kan jag välja?

Jag har två trötta barn hemma och tänkte inte ta med dem på affären nu, men jag behöver en toning precis just nu eftersom mitt hår är orange!! Tänkte därför skicka min man med en lapp på vad jag behöver - trodde inte detta skulle bli ett problem. Men det är det, jag behöver akut hjälp med var jag kan finna produktöversikter på Internet t.ex wellas, schwartskopf och allt vad de nu heter på.

Tack!!

• Svar på tråden Toning/intensivtoning - var kan jag välja?
  • Lekmamman

jobbar inom kosmetikbranchen..vad vill du veta? :)

• MajaW

Mitt hår är som sagt orange och jag behöver en toning för att jämna till de hela. Vill bli blond igen men inte riktigt denna jag har nu

• Lekmamman

är det orange för att du försökt bleka det eller är ditt hår orange? förstår du frågan? när tona du håret sist?

• MajaW

Orange för att jag försökt bleka det flera gånger. Tonade håret för någon vecka sedan. Har varit en lång historia detta. Jag är blond från början tonade det rött, riktigt rött i höstas. Började göra slingor hos frisör, blev less för att det tog sådan tid blekte det helt igår kväll - självklart blev det orange!! Hur dum jag är och hur förstört mitt hår blev kan jag ta i en annan tråd nu vill jag bara veta var jag kan finna produktöversikter över toningar.

• Lekmamman

det vat jag inte vart du kan finna det! jag tycker inte det är dumt att färga håret själv..det gör jag oxå...

"dom"( hårfärgstillvärkarna?)vill hällst att du väntar i 3 veckor innan man lägger i en ny hårtoning...:) det förstår jag att du inte vill... jag hade köpt askblond toning...finns i loreal casting serien om inte jag minns fel..sen finns det ett "silver"shampoo som är jätte bra för att dämpa det oranga i ditt hår! hoppas att jag varit lite till hjälp för dig..:) lycka till

• MajaW

Tack för din hjälp! Verkade som om min kropp blev sjuk av att se sitt hemska huvud så jag åkte på maginfluensa igår - så det blev inget gjort. Men idag ska de i en beigeaktig toning som ska dämpa rött och på måndag ska det handlas silverschampo! Vilket märke brukar du rekommendera?

• Lekmamman

magsjuka..ush..det har vi haft hela vintern...:) vi har alla märken men vi brukar rekomendera loreal....själv använde jag swarphkoff eller hur det nu stavas..och jag blev jätte nöjd..men det va färgning jag använde!... men dina val låter bra..silvershampo..finns även i balsam men det är JÄTTE bra mot orange hår...! good luck!

• Lekmamman

har kollat på jobbet..loreal casting har en ljusaskblond nr 80 som är ett alterenativ för dig!

• Lekmamman

har kollat på jobbet..loreal casting har en ljusaskblond nr 80 som är ett alterenativ för dig!

• Lekmamman

• Lekmamman

Svar på tråden Toning/intensivtoning - var kan jag välja?