• golden 2

Hjälp mig hitta kåldocka

Hej söker med ljus och lyckta eferen kåldocka till min dotter som snart fyller år men hittar ingenting:( någon som vet var man kan hitta dessa i butik eller internet???? Tacksam för all hjälp

• Svar på tråden Hjälp mig hitta kåldocka
  • mamma till Liv

Min dotter har fått två styckna av sin farmor ska forska i vart hon köpt dem.

• kärålajn

TROR jag sett dom på Toys r Us men kan inte lova nåt!

• mamma till Liv

Gå in på www.joyk.se det är sådana dockor jag tänker på men vet inte om det är samma som du är ute efter.

• golden 2

Tack för ditt tipps men tyvärr inte dom docker jag söker dessa tror jag heter rubens barn , jätte fina docker dom med. mvh Heidi
    mamma till Liv skrev 2008-02-17 00:35:36 följande:

Gå in på www.joyk.se det är sådana dockor jag tänker på men vet inte om det är samma som du är ute efter.
  • golden 2

tack vad snällt :)
    mamma till Liv skrev 2008-02-17 00:21:00 följande:

Min dotter har fått två styckna av sin farmor ska forska i vart hon köpt dem.
  • golden 2

Tack för tippset?

kärålajn skrev 2008-02-17 00:26:13 följande:
    TROR jag sett dom på Toys r Us men kan inte lova nåt!
  • gintonic77

Här i Örebro har jag sett dem på Coop, kanske finns där du bor också?

• gintonic77

Tradera har ett gäng ifall du brukar handla där?

• Queequeg

På amerikanska ebay säljer de kåldockor (Cabbage dolls)

www.ebay.com

De har funnits på toys r us men tror inte de säljer dem längre det var ca två år sedan jag köpte min där. Men mankan ju alltid kolla

De ska även ha en officiel hemsida som hanslar om dockorna , där kanske det står vart man kan få tag på dem. Kan inte adressen rikigt, tror den kan hewte något som cabbage patch kids eller likande. om man söker på google på cabbage doll kommer lämken upp till hemsidan.

• golden 2
    Svar på #7
    Tack för ditt tipps men dom finns ej på coop här :(
  • golden 2

Nej det är inte dom dockorna , dessa heter rubensbarn o är också jätte fina :)
    Bei Bei skrev 2008-02-17 10:03:46 följande:

www.barnplatsen.se/Är det dessa dockor?
  • golden 2

Hej har varit inne på deras sida , men dom blir jätte dyra med frakt till sverige . Räknade ut att det skulle bli ca 600 kr...

Queequeg skrev 2008-02-17 10:22:58 följande:
    På amerikanska ebay säljer de kåldockor (Cabbage dolls)www.ebay.comDe har funnits på toys r us men tror inte de säljer dem längre det var ca två år sedan jag köpte min där. Men mankan ju alltid kollaDe ska även ha en officiel hemsida som hanslar om dockorna , där kanske det står vart man kan få tag på dem. Kan inte adressen rikigt, tror den kan hewte något som cabbage patch kids eller likande. om man söker på google på cabbage doll kommer lämken upp till hemsidan.
Svar på tråden Hjälp mig hitta kåldocka