Hjälp mig hitta kåldocka
Hej söker med ljus och lyckta eferen kåldocka till min dotter som snart fyller år men hittar ingenting:( någon som vet var man kan hitta dessa i butik eller internet???? Tacksam för all hjälp
Hej söker med ljus och lyckta eferen kåldocka till min dotter som snart fyller år men hittar ingenting:( någon som vet var man kan hitta dessa i butik eller internet???? Tacksam för all hjälp
Min dotter har fått två styckna av sin farmor ska forska i vart hon köpt dem.
TROR jag sett dom på Toys r Us men kan inte lova nåt!
Gå in på www.joyk.se det är sådana dockor jag tänker på men vet inte om det är samma som du är ute efter.
Tack för ditt tipps men tyvärr inte dom docker jag söker dessa tror jag heter rubens barn , jätte fina docker dom med. mvh Heidi
mamma till Liv skrev 2008-02-17 00:35:36 följande:
tack vad snällt :)
mamma till Liv skrev 2008-02-17 00:21:00 följande:
Tack för tippset?
Här i Örebro har jag sett dem på Coop, kanske finns där du bor också?
www.barnplatsen.se/
Är det dessa dockor?
Tradera har ett gäng ifall du brukar handla där?
På amerikanska ebay säljer de kåldockor (Cabbage dolls)
www.ebay.com
De har funnits på toys r us men tror inte de säljer dem längre det var ca två år sedan jag köpte min där. Men mankan ju alltid kolla
De ska även ha en officiel hemsida som hanslar om dockorna , där kanske det står vart man kan få tag på dem. Kan inte adressen rikigt, tror den kan hewte något som cabbage patch kids eller likande. om man söker på google på cabbage doll kommer lämken upp till hemsidan.
Tack för tippset , fanns tyvärr inga bilder på den sidan på kåldockorna :)
Tack för tippset , fanns tyvärr inga bilder på den sidan på kåldockorna :)
Nej det är inte dom dockorna , dessa heter rubensbarn o är också jätte fina :)
Bei Bei skrev 2008-02-17 10:03:46 följande:
Hej har varit inne på deras sida , men dom blir jätte dyra med frakt till sverige . Räknade ut att det skulle bli ca 600 kr...