• Smulan80

Bra frisör i Sthlm?

Är det någon som kan tipsa om någon bra frisör i Stockholm? Känner att jag skulle vilja klippa mig, men jag har inte riktigt koll på någon bra frisör.
    Tips tack

• Svar på tråden Bra frisör i Sthlm?
  • Smulan80

Jag bor i Solna, men jag vill gärna klippa mig i innerstan eftersom jag jobbar där.

• julia81

hur mycket är du villig att betala?annars har du en bra salong i solna..där jag kan tipsa om flera jättebra frisörer..

• Petra72

Toni & Guy vid Slussen, Svartensgatan 7, tvärgata -> Götgatan.
    Alexanders, Gamla Brogatan tvärgata -> Drottninggatan

De två första är rätt dyra men Alexanders är lite billigare samt att det DropIn , så där tror jag de tog kring 250 för en klippning när jag var där innan Nyår. Var supernöjd när jag var där och klippte mig.
    Hade inga planer alls på att gå dit innan men fick lite panik innan BF
    och ibland ska man ju ha tur....

• Smulan80

är nog villig att betala mellan 300-400 kr.

• Domicha

ja! min tråd ;) jag ska klippa mig här i dagarna och är också nyfiken, är det någon som har testat nån av frissorna på Sveavägen? nära o bra mellan jobbet o hem menar jag. vill inte betala massor heller så.

• KajsaSthlm

Jag brukar klippa mig på Mohair i Solna hos en viss frisör. Är du intresserad kan jag ge dig namnet. Är supernöjd. Det kostar visserligen 500 kr. Har provat att gå till andra, men blir inte alls nöjd. Den frisör som jag går till är duktig på att klippa lite tuffare lättskötta frisyrer.

• Smulan80

KajsaSthlm: Är det svårt att få tider där? Skulle ju passa bra eftersom jag bor i Solna, men då vill man ju klippa sig lite senare på dan.

• KajsaSthlm

Jag tror inte att de har drop in. Jag burkar klippa mig senare på eftermiddagen/kvällen. Det brukar inte vara problem att få en tid med någon dags varsel. Tror att de har öppet tom 19.00 på vardagar och så har de helgöppet.

• Smulan80

KajsaSthlm: har du namn på nån bra frisör där?

Svar på tråden Bra frisör i Sthlm?