• Anonym

hjälp jag har fått mens inte hemma inget öppet!

Hjälp vad ska jag göra? har fått mens just inget öppet inga tamponger ingenting!
    E inte hemma har just nu papper vad fan ska jag göra?
    Får panik!
    Tips tack!
    Tack på förhand

• Svar på tråden hjälp jag har fått mens inte hemma inget öppet!
  • Heisan

Toapapper-rulla ihop en längre bit o tryck upp den så att den sitter fast.. Funkar som nödlösning...

Startar på 105,8....-99,8
  • Bollen82

Ta en liten gästhandduk eller nåt gammalt lakan som du kan riva sönder, vik ihop med bomull emellan.. Inte så bekvämt kanske, men det borde vara effektivt..
    Eller ring nån snäll kompis som är vaken och fråga om dom kan komma över med tamponger/bindor.

• Jempa L

Införskaffa en m-kopp på tex m-kopp.se så slipper du tänka på bindor/tamponger under flera år framöver.

Handduk? Plastad frotté/plast under om du blöder mycket? Så att du klarar dig över natten iaf så får någon annan handla åt dig i morgon?

Varför ha handsfree när man kan ha neck-lock?
  • Anonym
    Heisan skrev 2008-02-16 23:08:58 följande:
    Toapapper-rulla ihop en längre bit o tryck upp den så att den sitter fast.. Funkar som nödlösning...
    Vad då tryck upp? njag har bara tagit typ tre ark o vikt det o sattit som en binda menar du så?
    funderar tom att klippa en handuk o ha som binda håller det nå`?
  • Tjimtjom

Det finns ingen pressbyrå eller kvälls/nattöppet apotek i närheten. Blöjor är väl det näst bästa, om det finns hemma. Annars skulle jag lägga en plastpåse närmast trosorna sen bomull o sen linda toapapper runt allt ett par varv

• Anonym
    Bollen82 skrev 2008-02-16 23:11:01 följande:
    Ta en liten gästhandduk eller nåt gammalt lakan som du kan riva sönder, vik ihop med bomull emellan.. Inte så bekvämt kanske, men det borde vara effektivt..Eller ring nån snäll kompis som är vaken och fråga om dom kan komma över med tamponger/bindor.
    tyvärr känner jag ingen kompisarna (bara killar) har ringt alla dom känner bara en hade tamponger o dörren var öppen men dörren till trappuppgången var låst och hon var långt bort.
    Usch vadhemskt skäms inte på det sättet kan be om hjälp på alla sått men vill inte blöda igenom
  • doriah

Du har inga blöjbarn?? Ta en blöja & klipp till i så fall...

Fia ღ Elsa
  • Heisan
    Anonym skrev 2008-02-16 23:11:23 följande:
    Vad då tryck upp? njag har bara tagit typ tre ark o vikt det o sattit som en binda menar du så?funderar tom att klippa en handuk o ha som binda håller det nå`?
    Jo men för att det inte skall blöda brevid så trycker du upp den lätt i öppningen så att det stoppar till.. Jag blöder som en fasen o det funkar för mig om jag behöver en nödlösning.
    Startar på 105,8....-99,8
Svar på tråden hjälp jag har fått mens inte hemma inget öppet!