knöl på högersida av nyckelbenet!
upptäckte för några månader sen en knöl på mtt högra nyckelben inget som flyttar på sig när man rör vid den.. Någon som har/haft det? Eller vet va de kan vara??
Tacksam för svar!!
upptäckte för några månader sen en knöl på mtt högra nyckelben inget som flyttar på sig när man rör vid den.. Någon som har/haft det? Eller vet va de kan vara??
Tacksam för svar!!
Om du är orolig tycker jag absolut att du ska söka vård, det är inte nojjigt.
jo jag ska till doktorn på måndag! har dragit mig för att gå dit.. men vill ha lite lungande besked så jag kan försöka sova gott annars ligger jag bara och tänker på det...
ingen som kan komma på någonting på va de kan vara??
Det kan ju vara en cysta, eller en svårare muskelknuta kanske?
Vad bra att du ska gå till doktorn!
Jag gissar att det är cancer du är orolig för. Jag vare sig kan eller vill ge några råd, men en sak är säker: ju tidigare man går till doktorn ju bättre är det. Och det finns tusen andra anledningar till knölar än cancer.
Hej. jag har faktiskt också en knöl precis där. Den lixom rör på sig när man petar på den. Har haft den där ganska länge nu, och den har inte växt heller så jag har inte bekymrat mig så mkt, kan ju vara en fettknöl bara. En sånn har jag opererat bort en gång tidigare, de satt under hakan och växte så den va det bara att ta bort men den va helt ofarlig. Fettknöl som sagt.
Men är man orolig tycker jag med man ska gå och undersöka det.
Gå till doktorn. Jag har hittat knölar lite överallt (fyra sammanlagt) och alltid gått till doktorn. Hittills har det inte varit något farligt. Det där låter ungefär som en av knölarna jag hittat (men man vet aldrig).
ja jag ska kolla upp de.. känns la lite mer som att de är nyckelbenet som sticker ut lite mer på den sidan.. kanske alltid har haft de utan att lägga märke till de?! men man blir alltid så nojjig när man hör om personer i ens omgivning som får cancer..
Detta är ju jättelängesen, men hur gick det?
Supertacksam för ett svar!
:)