• Syrran79

23 oktober - vilket stjärntecken???

Är det någon som vet vilket stjärntecken man har om man är född 23/10? När jag söker på Internet så varierar uppgifterna mellan våg och skorpion... Är det någon som vet helt säkert???

• Svar på tråden 23 oktober - vilket stjärntecken???
  • ProosAnna

Alla stjärntecken varierar väl med en dag beroende på vilket år det är?? Jag vet inte varför det varierar... men jag vet oxå att det varierar... iaf mellan stenbocken och vattumannen... skum det här!!

• Syrran79

Ok, min dotter är född 2007, vet du hur "variationen" var då? Fick nämligen en berlock i vågenstecken i doppresent trots att jag var helt säker på att hon är skorpion.

• Heavenlyfaith

Vågen sträcker sig alltid till den 22:a
    Din dotter är skorpion med andra ord.

• ProosAnna

tyvärr så vet jag inte... vet inte riktigt vart man kan få reda på sånt heller... men hum... kan det kanske finns någon hemsida så man kan fråge en vad nu en människa som skriver horoskopen heter... de borde veta...

lycka till!

• Heavenlyfaith
    ProosAnna skrev 2008-02-17 10:41:38 följande:
    Alla stjärntecken varierar väl med en dag beroende på vilket år det är?? Jag vet inte varför det varierar... men jag vet oxå att det varierar... iaf mellan stenbocken och vattumannen... skum det här!!
    Det stämmer inte... Stenbocken sträcker sig alltid till den 19:e januari o Vattumannens förlopp är mellan 20:e januari-19 februari.
    Vad har du fått det ifrån?!
  • ProosAnna

mitt BF är den 23/10! Jag får kanske samma problem som du om ett år då! ;) haha... lite lustigt...

• Heavenlyfaith
    ProosAnna skrev 2008-02-17 10:50:24 följande:
    mitt BF är den 23/10! Jag får kanske samma problem som du om ett år då! ;) haha... lite lustigt...
    Finns ju inget problem så länge man är uppmärksam
    Föder du den dan får ju du oxå en "skorpa"
  • ProosAnna

i vissa tidningar så står det att vattumannen är från den 21 jan... var så förr iaf när jag dagligen läste olika horoskop... men det är ju bara skönt om alla säger samma :D

• majo78

Jag är född 23/10 och det beror på var jag läser om jag är våg eller skorpion. Jag skulle också gärna vilja veta vilket som är det riktiga. Glad

Mamma till världens finaste Alva 061116
Svar på tråden 23 oktober - vilket stjärntecken???