• tokelina

Hade Carola inga trosor på sig under uppträdandet?

Lyssnade precis på radio, där en reporter diskuterade om en bild som togs under Carolas uppträdande där man såg "hela pärleporten" Ja, de kallade den så...

Finns det någon som vet mer? Jag har inte läst någon tidning, så jag har inte sett någon bild. Finns den på nätet någonstans? Man är ju lite nyfiken på om det är sant...

Någon här som vet?

• Svar på tråden Hade Carola inga trosor på sig under uppträdandet?
  • Dimitra

Igår fanns det en bild i nån av aftonblaskorna från genrepet där hon satt på huk och man såg en kant av trosan men det var allt. Tydligen har den fjädern blivit en höna nu

Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel.
  • tokelina

JAG är BÄST skrev 2008-02-17 13:33:37 följande:

Hahaha va?
    Ja, det är allvar. Den reportern som hade tagit bilden hade bett henne om ursäkt för att han hade fotograferat hennes "pärleport", men hade sen blivit utslängd.

Hade det varit första April hade jag tagit det med en nypa salt, men nu verkar det ju som att det är sant!
  • tokelina
    Dimitra skrev 2008-02-17 13:35:02 följande:
    Igår fanns det en bild i nån av aftonblaskorna från genrepet där hon satt på huk och man såg en kant av trosan men det var allt. Tydligen har den fjädern blivit en höna nu
    Ja, det är ju lite skillnad på en troskant och att vara helt utan trosor... Men man vill ju se bilden själv...
  • miniGrynet
    tokelina skrev 2008-02-17 13:37:47 följande:
    Tyvärr tekniskt fel på den sidan, så vi kan inte se och avgöra själva...
    Kopiera och klistra in hela länken så ser man bilden på henne, men däremot var det inte så mycket att se...
    Ser varken trosor eller "pärleporten".
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • JAG är BÄST

Det där är väl inget. Tycker inte man ser något.

Vad pressen ska förstora upp allt. Hade det vart någon annan än Carola så hade det där aldrig påtalats.

• JAG är BÄST

"Carolas vågade scendans chockade publiken"

Så löjligt. Chockade publiken, jaja jag säger då det.

• Dimitra
    JAG är BÄST skrev 2008-02-17 13:44:59 följande:
    "Carolas vågade scendans chockade publiken"Så löjligt. Chockade publiken, jaja jag säger då det.
    Så du blev inte chockad av bensprättandet?
    Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel.
  • tokelina

Nej, jag kan inte avgöra om det är en trosa eller "pärleporten", men i artiklen står det ju trosan. Men han som tog bilden sa precis på radion att hon inte hade några trosor på sig och han stod ju på första plats...

• tokelina

Jag vet inte vilken ålder man ska vara för att bli chockerad av att kjolen åker upp när de dansar. Då har man nog suttit inlåst de sista tjugo åren...

Svar på tråden Hade Carola inga trosor på sig under uppträdandet?