Det här är ju hopplöst... Jag har lovar mig själv att inte tänka på det, att inte gå runt och TRO att det är nåt. Jag har pco och omn 10 dagar ska vi på första besöket på fertilitetsmot. för början till utredning och hjälp. Jag testade pergotime hela hösten och det funkade inte.. så varför skulle det funka nu för..
Jag har inte regelbunden mens, alls, och ingen äl, men däremot blöder jag ibland, som att kroppen måste göra sig av med allt liksom, och då är det som vanlig mens, med värk o allt. Nu, i början på veckan, på dag 45 från förra mensen så började jag blöda igen. ingen värk, aldrig något rött blod, och verkligen jättejättelite också. Trosskydd räcker mer än väl, det har varit kanske som någon skrev, 2 droppar i timmen (då det varit som mest). Jaha, givetvis börjar jag fundera på varför det är sån här blödning nu då. Den pågår fortfarande, men ännu mindre.
Senaste veckan har jag känt mig lite lite illamående, som att jag har ätit för mycket. Det kommer och går under dagen och jag kan inte säga att det hör ihop med någon kroppsdel alls, dvs jag har inte ont i magen eller nåt.
Vad tror ni?
jag känner inget annat och tycker väl att jag borde känna mer om det ÄR nåt.
Help?