Bästa blöja till nyfödd?
Vi har kört på pampers och libro. men blir ju så dyrt sen vi kom hem från bb i måndags hr de gått åt 2½ pack blöjor me 27 i varje.
Vi har kört på pampers och libro. men blir ju så dyrt sen vi kom hem från bb i måndags hr de gått åt 2½ pack blöjor me 27 i varje.
Vi hade Libero Newborn, och ja, det gick åt massvis med blöjor i början... Men jag tycker det har varit den bästa blöjan hela tiden. Så för oss har det varit värt det.
Absolut att man köper de bästa spela roll kostnad men tänkte om de fanns ngn billigare variant som e bra. annars kör vi på me libro å pampers vår lilltjej ska ha de bästa..hihi
Icas blöjor har funkat jättebra på sonen. Dom är väl dessutom bland dom billigare har jag för mej
Vi har inte provat någon annan blöja än Libero och Pampers.
Och av dom två föredrar vi Libero!
körde också Libero som är skitbra. har prövat lite andra sorter senare men inte de minsta.
coops är bra i de större strl men jag vågar inte svara på den minsta, går från 3kg tror jag.
kan vara värt att prova på. de större har de dessutom ta tre betala för två som ett stående erbjudande vet inte om det gäller den minsta strl.
Lidl blöjorna var även dom kanon men då lidl ligger 3½ mil bort så kostar det i slutändan mer att köpa dom än vad det kostar att handla på ica på hemmaplan.
Vi har hela tiden använt libero. Provade pampers under en kort tid men sonen fick utslag av dem.
Men jag tror nog att det absolut bästa alternativet, för bebisen, är typblöjor.Det sägs även att det är billigast i längden. Jag själv kände däremot att jag inte orkade med allt det extra jobbet det innebar..
Vi körde med libero till sonen första året iaf, testade pampers oxå men libero var bättre. Nu när han är äldre är pampers bäst!
till dottern kör vi oxå med libero.
Har testat icas blöjor en gång till sonen o dom funkade väl rätt ok, likaså en gång till dottern då vi hade akut slut på blöjor o libero var slut i affären, o dom funka bra!
o vad jag hört av folk som testat många så verkar icas mest populära av de lite billigare blöjorna :)
tyckte Icas luktade kiss......