• Anonym (undrar)

Symtom på infektion i livmodern?

Undrar vad symtomen för livmoderinfektion och symtom på infektion i livmoderhalsen. har haft mycket problem efter min abort för lite mer än en vecka sedan, klumpar som fastnar och inte vill komma ut och så, så vad är symtomen? har hört att de brukar börja lukta väldigt illa men hur luktar det? för levrat blod luktar ju inte speciellt gott heller.

• Svar på tråden Symtom på infektion i livmodern?
  • Anonym

Jag hade livmoder inflamation efter min dotter föddes. Jag fick som kraftig mensvärk och det luktade gammalt kött om avslaget

• Anonym (undrar)

jag har värk istortsätt konstant men de har jag haft ända sen aborten men igår började de komma ut bara en massa brunt o de luktade inte gott uscha... sist ja va uppför smärta så satt en klump fast som dom drog ut. kände även igår att de satt en ny blodklump fast.

• Anonym

jag fick inflammation i livmodern efter att min dotter föddes.. jag hade jätteont i magen, det var jobbigt att röra sig minsta lilla.. försökte bita ihop eftersom jag tänkte att det är väl klart man har ont i magen.. sen fick jag dock feber och ringde då till bb och fick komma in.. väntade såpass länge mest för att jag oxå läst att det skulle lukta, vilket mitt INTE gjorde överhuvudtaget! så febern var det som "räddade" mig från det onda!

• Anonym (undrar)

ok ja de är ju bra att veta att de inte behöver lukta iaf

• Anonym (undrar)

Luktar avlopp om mig där nere nu iaf ^^

• Anonym (undrar)

Ja jo jag måste göra de i vilket fall som helst eftersom smärtan inte ger med sig.

• vadskajaghetadå

men är det vanligt med infekion efter så kort tid?

för jag fick missfall i somras, först fick jag ta cytotec för att starta den, jag had eäven blödit lite innan.
    jag gick med det där i 1 månad innan de ville skrapa mig eftersom allt inte kom ut.

de sa att det kan bli infektion om man går för länge med det.

nu gjorde du abort och jag fick missfall så jag vet inte skillnaderna, men jag fick hemska sammandragningar och hade ont, och det sa dom att det kunde göra.
    det luktade inte illa, men jag blödde ju ialalfall under 1 månad innan skrapningen, och sen typ 1 månad efter skrapningen.

de säger ju att man kan förvänta sig smärta och blödningar under lång tid.

• Anonym (undrar)

Jo bldöningar kan man ju vänta sig flera veckor de har jag inget problem med men jag har haft konstanta sammandragningar ända sen jag fullföljde aborten med slidpillrena förra lördagen de har varit helt fruktansvärt och nu har det börjat lukta illa också. Min faster gjorde sin abort dagen innan mig alltså tog dom sista pillrena och hon blödde nästan inngenting istortsätt allt låg kvar på henne foster med fostervatten och slemhinnor hon har redan fått livmodersinfektion och går på penicillin det hade knappt gått ewn vecka innan hon fick infektionen. vet inte hur stor skillnad på missfall och abort det är men det borde ju inte vara så stor

Svar på tråden Symtom på infektion i livmodern?