• susannapanna

Yrsel efter kiropraktorbehandling?

Hej hej!

Jag har den senaste veckan varit på 2 st kiropraktor-behandlingar för ett ont skulderblad... Hon har även korrigerat lite i rygg/nacke. Sedan den första behandlingen har jag kännt av lite yrsel/tunghet i huvudet. Jag har inte haft detta förut. Kan det vara en biverkning av kiropraktiken?

massa kram /Sus

• Svar på tråden Yrsel efter kiropraktorbehandling?
  • jmmm

kan det alldeles säkert. Man sk aju vila en stund efteråt o ta de lugnt. första gången jag var på en likannde behandlig hos en ny utförare mådde jag fruktansvärt dåligt efteråt.
    Tycker du bör ringa kiropraktorn o fråga om de e ok elle rom nån nerv eller nåt kanske kommit i kläm

• susannapanna

Ok... jag ska tillbaka på en till behandling på onsdag (om två dagar)...kanske kan avvakta och höra efter då?

• SvenskNorsk

Efter jag var på behandling hos kiropraktor första gången fick jag sån yrsel å mådde jätte illa m.m så det är vanliga biverkningar...nu efter jag gått på behandling i över 1 månad så går det mycket bättre.får bara lite yrsel efter behandlig,men det går över efter 5-10 min...

men hör med din kiropraktor för att vara på den säkra sidan.
    Lycka till med behandling å hoppas du blir bra snart!
    //Tez

• susannapanna

Åh, vad skönt att höra att det inte bara är jag! Jag kan absolut stå ut med det om det går över och göra att jag blir bättre i slutändan!

Fler biverkningar man kan drabbas av?

• susannapanna

Åh, vad skönt att höra att det inte bara är jag! Jag kan absolut stå ut med det om det går över och göra att jag blir bättre i slutändan!

Fler biverkningar man kan drabbas av?

Svar på tråden Yrsel efter kiropraktorbehandling?