Folk som samlar på döskallar.......
Vad tänker ni om dessa människor som har denna något "udda" hobby? Förklara er gärna......
Vad tänker ni om dessa människor som har denna något "udda" hobby? Förklara er gärna......
De tycker väl att det är en kul grej att samla på helt enkelt?
Sen skulle det ju inte förvåna mig om de var hårdrockare eller liknande, men det skulle lika gärna kunna vara ett udda intresse.
svarade alternativ 6 jag älskar döskallar, men är inget av dom alternativen som finns!
Ärligt så tycker jag inte att det är nån särskilt udda hobby, tycker halva Sveriges befolkning gillar döskallar nu för tiden och jag har minst 5 vänner jag kan rabbla upp på 10 sek som samlar på döskallar. Dom är inget av ovanstående utan har helt enkelt börjat digga denna väl förekommande inredningsdetalj.
min son har några klädesplagg med döskallar...
min man älskar döskallar..
jag är så van att se döskallar hos folk nu ...
varenda kompis har nu för tiden...någon enstaka iallafall...
jag röstade på konstiga mest för att jag tycker att jag själv är lite konstig *s*
oftast e det hårdockare, de ja har stött på iaf
Hårdrockare Vi köpte en jättsjysst döskalle med en orm som slingrar genom ögat till min sambos bror.
Hans bror har en son på snart 2 år och lilleman tycker döskallen är bra spännande och refererar den till "gubben"
Haha, vaddå konstiga?!
Är konstiga. Avskyr alla dessa barnsaker med döskallar på.
det är väl för det första ingen udda hobby, och för det andra är ju kraniumet lika viktigt för kroppet som hjärtat.
jag älskar döskallegrejer. Har dörrmatta,sängkläder,duschdrapperi mm Sonen har div. kläder som strumpr,byxor,kallingar mm
6 Annat - Har dålig smak
Edit - om det inte handlar om riktiga kranier, då är det ballt.