• LovelyMeLovelyYou

Mer läckage från bröstmjölk, tecken på att det snart är dags???

Ja, som ovan. Har börjat läcka mycket, mycket mer mjölk de senaste dagarna.

Är det ett tecken på att det kan starta snart? Har BF den 25.

• Svar på tråden Mer läckage från bröstmjölk, tecken på att det snart är dags???
  • DontYouKnow

Ja, det har jag med funderat på, bra att du undrade. jag är på bf + 13 idag och det har börjat läka mkt mer helt plötsligt.

• Cia o krabaten

Inte för mig.
    Läckte tidigt...

• LovelyMeLovelyYou

Cia o krabaten skrev 2008-02-18 14:00:52 följande:

Inte för mig.Läckte tidigt...
    Jo jag har läckt sedan runt vecka 20, men de senaste dagarna har det blivit mer än innan, läcker konstant och ganska mycket hela tiden nu, det gjorde jag inte innan.
  • DontYouKnow

Jag har oxå läckt länge, men i fredags fick jag värkar som var regelbudna och intensiva så vi åkte in, sen avtog. Fl trodde att det nog var på g och sen i lördags har jag läkt mkt, mkt mera mjöl än vanligt...

Så om det verkligen är på g för mej så kan det ju vara ett tecken, därför jag med undrar förstås.

• DontYouKnow

Mjölk såklart... har INTE läckt mjöl!!! Haha

• Puss och Kram

Jag läckte väldigt tidigt i graviditeten och det hade aldrig något samband för mig tyvärr.

• LovelyMeLovelyYou

Puss och Kram skrev 2008-02-18 14:48:01 följande:

Jag läckte väldigt tidigt i graviditeten och det hade aldrig något samband för mig tyvärr.
    Men det är ju inte det som är frågan!!!
    Frågan är om det finns någon som började läcka mer, mycket mer, innan FL startade.
  • DontYouKnow

Jag har ju haft värkar av o till sen fredagkväll. Igår kväll gick slemmisen och i natt har jag haft en ny omgång av värkar som avtog. Jag har läckt mkt mer sen i lördags, och så 'r jag ju på bf + 14 idag...

Så det kan ju vara så att det är på gång. Vet iaf att det blev mkt mera läckande i samband med allt detta och igår sa min sambo att mina bröst såg helt redo ut, eller nått sånt sa han...

HUr går det för dej? Har du några känningar?

• DontYouKnow

Jag har ju haft värkar av o till sen fredagkväll. Igår kväll gick slemmisen och i natt har jag haft en ny omgång av värkar som avtog. Jag har läckt mkt mer sen i lördags, och så är jag ju på bf + 14 idag...

Så det kan ju vara så att det är på gång. Vet iaf att det blev mkt mera läckande i samband med allt detta och igår sa min sambo att mina bröst såg helt redo ut, eller nått sånt sa han...

Hur går det för dej? Har du några känningar?

• LovelyMeLovelyYou
    DontYouKnow skrev 2008-02-19 09:53:02 följande:
    Jag har ju haft värkar av o till sen fredagkväll. Igår kväll gick slemmisen och i natt har jag haft en ny omgång av värkar som avtog. Jag har läckt mkt mer sen i lördags, och så 'r jag ju på bf + 14 idag...Så det kan ju vara så att det är på gång. Vet iaf att det blev mkt mera läckande i samband med allt detta och igår sa min sambo att mina bröst såg helt redo ut, eller nått sånt sa han...HUr går det för dej? Har du några känningar?
    Nja, har ju haft förvärkar i ett par veckor sen vet jag inte om jag har läckt lite fostervatten nu eller va d e...Men vi får se, vill vänta tills efter torsdag
  • DontYouKnow

Ja det verkar iaf som att det bara är du och jag på hela fl som möjligen tror att det kan ha ett samband. Imorgon ska jag på överburenhetskontroll, så då får vi se vad de säger, om det har hänt något inuti min kropp.

Hoppas att vi får våra bebisar snart och att det faktiskt är ett tecken på att det är på gång.

• AnnaSa28

Tror oxå att det har ett samband, kroppen känner ju att det snart är dags att mata en liten och ökar mjölken

• DontYouKnow

Ja, det var ju rätt logiskt tänkt. Tror att jag tappade förmågan att tänka logiskt för några veckor sedan. Men så är jag ju två veckor över tiden nu... (Får man skylla på det?)

Du vet inte nån som det blivit så för? Eller har du varit med om det själv?

• Baby Animal

Det är nog olika? Men när jag födde min första så började jag läcka mjölk i samma veva som värkarna satte igång ungefär

• DontYouKnow

Ja, än finns det hopp då alltså. Men nu så ska jag ju vara gravid i MAX 7 dar till. Men det känns ju inte speciellt lockande att gå så här i en vecka till...

Svar på tråden Mer läckage från bröstmjölk, tecken på att det snart är dags???