• Svar på tråden Någon mer som väntar tvillingar i Okt -08
  • libanesgudinnan

Hej jag har en fråga när du va hoss din barnmoska och när ni skulle höra bebisens hjärtljud för första gången hörde du 2 eller hörde man bara en ? kunde ni veta grnom o höra att de va 2 bebisar i magen är nyficken bara? jag är i vecka 13 ska på ultraljud 14april

• malinorebro

jag ahr gjort ivf så jag visste att de stoppade tillbaka två ägg. Var på inskrivning i v 8 ochv arit på två ul men ej fått höra hjärt ljud än men sett de två och sett hjärtan slå

• lillawi

Jag väntar också tvillingar i oktober! Har inte sett att den här tråden funnits förrän nu! Jag hoppar gärna in här om jag får!
    Vi fick också två ägg tillbaka och har sett två hjärtan slå på två VUL. BF 13/10. Vi har gjort totalt fem återföranden med IVF/FET. (Vi plussade på fjärde försöket också, men det slutade tyvärr i ofostrig graviditet som konstaterades vid VUL och senare skrapning.)

Tyvärr bor jag inte i Örebro utan i Stockholm.

lillawi

• Yozzan

Hej!

Jag väntar enäggstvillingar den 20 September i år! Ska vi dela tankar o inköpslista med varandra Skrattande

Trevlig helg alla // Johanna

• Jumeaux
    Svar på #4
    Hej!

Jag se att ni fick kämpa för era tvillingar! För min del kom dem som en överaskning efter två missfall(ofostrig ägg båda gångerna). Så du ska födda i mitten av oktober? Hur går det för dig?
  • Yla

Jag väntar oxå tvillingar, men har BF i dec.
    Blev gravid genom IVF.

Svar på tråden Någon mer som väntar tvillingar i Okt -08