• Anonym

Har ALLA mycket sex i början av ett förhållande?

Och i så fall hur mycket?

Jag och min kille hade sex först efter 4 månader för han tyckte det var genant med för tidig utlösning.
    Nu har vi börjat ha sex sedan 3 mån tillbaka men det är inte ofta. Kanske en eller två gånger på helgen.
    Vi ligger och kelar mycket men det leder sällan till sex.
    Jag vill ha sånt där härligt sex som man läser om att man ska ha i början men han verkar tycka att detta är mycket!

• Svar på tråden Har ALLA mycket sex i början av ett förhållande?
  • Sagas

Huur mkt som helst, varsomhelst å närsomhelst - så fort tillfälle ges. Tror du ska ta å byta kille...
    Man vill hela tiden i början,så enkelt e det!

Lycka till!

• Anonym (varje dag)

När jag och min man traäffades för 7 år sedan hade vi sex varje dag... det pågick någon månad, sedan blev det väl 2-3 gånger i veckan och nu är det en gång i veckan... det är väl ngt som ändras över tiden. Vi älskar varandra och jag föredrar kvalitet framom kvantitet. Visst var det nykära sexet häftigt och skönt, men det sex vi har nu är myyyyycket bättre. Häng inte upp dig på hur många gåner ni gör det. Det är individuellt, njuuut! :)

• Anonym

Prata med honom! Han kanske inte har större behov? Men det kan också vara ett problem för honom.

Min man har inte så stora sexuella anspråk (vi har visserligen tre barn, fick en liten i december, så det är fullt upp) medan min älskare och jag har ett passionerat sexliv. Och då har vi ändå varit ihop i snart sex år!

Så det är olika. Kommunikation är A och O!

• Anonym (het)

Jepp, hur mycket som helst, var som helst, testar hejvilt och knullar så svetten lackar. :)

• Anonym (Först...)

Första året hade vi sex varje dag, ibland flera gånger per dag (förutom då jag hade mens), efter ca 1 år minskade det lite... hade kanske 5 gånger i veckan.

• Anonym (nic)

I början hade vi sex kanske 2-3 ggr/dag, nu efter 5 år har det sjuknkit till kanske 3 ggr/vecka...

• Anonym (hmm)

Lika mycket som nu 3 år, giftemål och ett barn senare...

• Eisa

Nej alla är inte kaniner i början

• Anonym

Min kille verkar inte tycka att det är något konstigt, han verkar tycka att vi knullar som kaniner :-O
    Jag har haft förhållanden tidigare och då har man ju nästan fått skavsår...

• Eisa

Jag och mitt ex hade inte oftare än 2-3 gånger i veckan, trots att det var i början.

Svar på tråden Har ALLA mycket sex i början av ett förhållande?