• smulan08

Ny Mödravårdcentral/barnmorskemottagning på Kungsholmen?

Hej,

Är det någon av er alla som har hört att det har öppnat en ny mödravårdcentral/barnmorskemottagning på Kungsholmen? Jag är helt säker på att jag har läst det i en lokaltidning för ett tag sedan men nu kan jag absolut inte hitta det.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Ny Mödravårdcentral/barnmorskemottagning på Kungsholmen?
  • j 3 n N y

Det är Barnmorskorna Västermalm som har öppnat mittemot V-malmsgallerian (Barnmorskorna finns sen tidigare på Östermalm och i G:a Stan och är sammankopplat till BB Sthlm). Gå in här och kolla: www.barnmorskorna.se/gamlastan/index.html

Skrev själv in mig där i början av februari, och fick en urmysig BM. Rekommenderas varmt!

• smulan08
    Svar på #1
    Tack så mycket. Vad bra att du var nöjd. Tror att jag också skall kontakta dem.
  • februari tjej

Även jag är precis hemkommen därifrån, var på inskrivning nu på förmiddagen. Så fräscht och härligt - fick en toppen barnmorska. Jag rekommenderar varmt!!

• gerd

Jag funderar också på att gå där. Är det liksom barnmorskorna Gamla stan och Östermalm platsgaranti på BB Stockholm?

• Kakan77

@ Gerd: Jag går hos Barnmorskorna på Västermalm och min BM sa att ca 50% av alla som går hos dem får plats på BB stockholm (och då har man ju garanti). Jag fick dock plats, så jag är jättenöjd, har hört mkt positivt om BB stockholm.

Svar på tråden Ny Mödravårdcentral/barnmorskemottagning på Kungsholmen?