Hur länge hade din baby strl. 62?
Då jag är rent generellt nyfiken =) Är det t.ex. 2 månader och 2 veckor så skriv gärna det i tråden.
/Emma
Då jag är rent generellt nyfiken =) Är det t.ex. 2 månader och 2 veckor så skriv gärna det i tråden.
/Emma
Han är 4 och 1 halv månad
förstår itne riktigt är det hur länga dom kunde ha storleken eller hur gammal ungen var när dom hade det? mina hade 62 från ca 2 mån tills dom var ca 6 mån men det var sommar då så annars hade dom behövt 68 tidigare.
Jag kunde inte rösta, för han hade strl 62 i ca 2 veckor. När han var 5 veckor gammal hade han storlek 68.
röstade på5 månader flicka men det är så olika på olika plagg... Jag tog efter bodysar. Hon är 5 mån nu och har endel byxor i 50 som fortfarande funkar liksom...
Vi hoppade nästan över 62, hon hade 56 länge och sen började vi mest köpa 68. Men vid ca 4-5 månader hade hon väl kunnat ha 62.
tills det blev för smått ;)
Pojken tills han var ca. 9-10 månader och tjejen tills hon var drygt 5 månader.
dottern hade 62 tills hon var 2,5 månad,började med en del plagg i 68 reda vid 2månader. Hon är 5månader och en vecka nu och har börjat med 74/80, hade behövt endast b74 men icke det är svårt att hitta...byxor i 68 är för korta samma ak med tröjor, kläningar funkar fortf i 68.
Sonen är snart 9 månader nu, och har kvar vissa kläder i storlek 62. Men det är ju så olika på kläderna. Vissa har han vuxit ur, medans vissa är för stora?! lite skumt! men det han använder mest nu är dubbelstorleken 62/68 när han var 7 månader tog jag bort dom sista plaggen i storlek 56:)
Jag röstade iafall på pojke- äldre än 7 månader
I ca 1 månad kunde min son ha storlek 62.
Fram tills han var 4 månader hade han strl 62
3 månader, nu är den storleken för liten(han är nu 4 månader.)
Dottern blir 5mån på söndag och har 62, kommer nog ha 62 ett tag till så jag röstade på 6mån
Min dotter är 3 månader och 4 dagar och nu sitter de flesta 62-kläder precis på henne. Antar att hon kan ha dem ett par veckor till.
Hade nog strl 62 på tjejen tills hon var ca 7 månader eller nått sånt. En liten tjej. Nu är hon 2 år och 3 månader och har strl 80/86.