• Molle80

Bilder på fat med kallskuret ??

Hej alla!

Liten fråga... Ingen som har bilder på fat med kallskuret (kanske i sitt BG).. vi ska göra egna fat till helgen men inspirationen är för tillfället nere på noll å jag har ingen susing om hur jag ska göra faten 'fina'

Någon?

Tack på förhand, kram kram

• Svar på tråden Bilder på fat med kallskuret ??
  • Kryddburken

Ett tips till rostbiff är att "snurra" varje skiva lite grann och lägga lite huller om buller på ett stort fat och garnera med färska örtkvistar över.

Har du ett stort fat du ska lägga upp olika sorters kallskuret på kan du göra snygga avgränsningar med små körsbärstomater blandat med stora tomater som du halverat med zick-zack mönster om du förstår hur jag menar!

Garnera gärna med melonskivor, kiwihalvor, stora fina salladsblad i kanterna, ekblad och frisse blir särskilt snyggt! Stjärnfrukter, physallis etc etc...

Googla på "kallskuret" så kanske du får upp lite bilder!

• Molle80

** puffar upp tråden lite **

Hittar inga fina fatbilder när jag googlar Generad

• Tjej 83
    Molle80 skrev 2008-02-19 15:06:30 följande:
    ** puffar upp tråden lite **Hittar inga fina fatbilder när jag googlar
    men är inte detta kallskuret?
    images.google.se/images&q=kallskuret&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

på googel längst upp står det bilder, där kan man trycka o se bilder bättre än o leta per länk..
  • Molle80

jooo, dessa har jag sett ... men tycker inte de är särskilt roliga.. å folk brukar ha så fina bilder på sina smörgåstårtor o s v i sina BG å därför tänkte jag att det kanske fanns på deras 'fat' också ...

Svar på tråden Bilder på fat med kallskuret ??