nån som varit i Borgvattnets prästgård?
En kompis till mig ska dit på fredag den 13nde..huaa.jag själv skulle aldrig våga! nån annan som har varit där? har det hänt nått? berätta. det är så mysigt och höra *kurar i hop mig och lyssnar spänt*
En kompis till mig ska dit på fredag den 13nde..huaa.jag själv skulle aldrig våga! nån annan som har varit där? har det hänt nått? berätta. det är så mysigt och höra *kurar i hop mig och lyssnar spänt*
jag har varit där...på klass resa i åk 9 =) det va tider det =) *flaschback*
...Eh ja hur som helst så va det nog inget sådär speciellt..men vem vill spöka för en hel skolklass? Jag skulle vilja åka dit igen men med bara ngra få folk..då kanske det skulle hända grejjor...förresten en av tjejjerna sa att hon hadde fått en kall hand på rumpan när hon va på toa.......
Jag har varit dit. Då var vi oxå rätt många så det hände inget speciellt. Var bara fasligt kallt, och min kamera betedde sig konstigt. En kompis fick en stöt då hon höll på med sånna där "vattenmätare" eller vad det heter. Tydligen får man kontakt med andar på det sättet oxå. Det var bara två personer som fick använda dom och hon var inte nån av dem. Konstigt.
Men ska man dit ska man nog inte vara många alls. Bara några styckna.
Vad sugen man blir,
skulle också vilja åka dit på
fredag.
Var ligger det?
i Borgvattnet!
nej förlåt. i Jämtland. Min farbror var där 1988 eller nåt och har urkonstiga bilder med svarta skuggor på. han försökte ta en bild av den där tavlan med den stirrande pojken men man ser bara den tomma ramen, ingen bild...
*ryser*
Jazzflickan77 gud vad läskigt, finns det nån
möjlighet för dig att få in de bilderna på datorn
och in i ditt galleri?
Nej men googla Borgvattnets prästgård så får du upp flera länkar med text och bilder.
Jag har inte varit där, men min bror var där för ett par år sedan med sina klasskamrater. Det hände inte så mycket, bara lite spring i trappen och en dörr som slog igen fast den var låst.
Deras sängar som de hade bäddat var i en röra när de skulle lägga sig, och vad han sa så hade alla varit tillsammans hela tiden, ingen av dem hade varit upp till sovrummen.
Min son är där just nu, han ska övernatta där med sin klass och några föräldrar, det ska bli intressant att få höra hans berättelse när han kommer hem i morgon em.
Spännande, har precis suttit och läst om prästgården, jag skulle kunna tänka mig att en sommar åka omkring i Sverige till hemsökta platser, ingen som vill hänga med ?
var dit när jag var liten tillsammans med släktingar men minns absolut ingenting mer än att jag ville gå in där det var privatbostad och blev sur när jag inte fick. för det hände ju ingenting nån annanstans
ps. jag kan mycket väl minnas fel om att det fanns en privat del osv, det här var innan jag började skolan och jag vet i princip bara att jag varit där och kan ha blandat ihop det med andra minnesbilder från samma sommar