• Eppe

Gravid Barbie - vad heter den?

Det ska finnas en Barbie som har en bebis i magen som man kan ta ut. Någon som skulle kunna hjälpa mig och berätta vad den heter och var jag skulle kunna köpa den?

• Svar på tråden Gravid Barbie - vad heter den?
  • Tojjo

Säljs sånna fortfarande? Jag hade två sådana när jag var liten. Jag trode dom hade slutat sälja riktiga barbie

• Triple Trouble

jag hade en Heart family(typ som barbie) som hade sån mage när jag var liten. Sök på ebay usa och kolla.

• Sofia t

Steffi har en graviddocka. Säljs på brio och babyland bla

• Eppe

Ok, jag har hört att det ska finnas en sådan att köpa nu, men jag kanske har missförstått. Bebisen kommer ut genom en lucka på magen vad jag har förstått (tänk om det vore så enkelt i verkliga livet! ) .

• Sofia t

Det finns ju att köpa =) Bara att det inte är märket Barbie som gör dom utan en Barbiekopia

• Eppe

Sofia t skrev 2008-02-19 16:33:03 följande:

Det finns ju att köpa =) Bara att det inte är märket Barbie som gör dom utan en Barbiekopia
    Ah! Jag förstår, Steffi är som Barbie. Inte så insatt i detta. Tack för tipset!
  • Sofia t

Det bästa med den dockan är att man vet inte om man får en pojk/flick bebis eller tvillingar.

Bonusdottern fick en sån när vi berättade att hon skulle bli storasyster, mycket uppskattat hon fick dessutom tvillingar i sin docka =)

• 8Viola2

Dockan är inte en barbie utan cindy

• Eppe
    8Viola2 skrev 2008-02-19 16:51:54 följande:
    Dockan är inte en barbie utan cindy
    Finns det en Cindy gravid-docka också?
  • 8Viola2
    Eppe skrev 2008-02-19 17:08:17 följande:
    8Viola2 skrev 2008-02-19 16:51:54 följande:
    Finns det en Cindy gravid-docka också?
    Jag vill inte minnas att det finns en gravid barbie alls utan att det är i cindy-serien.
    Har en i källaren bland gamla saker
Svar på tråden Gravid Barbie - vad heter den?