• Latino

Vad betalar ni för en klippning på en 1,5-åring?

Ska snart till frisören med vår lille kille, men kan inte bestämma mig om jag ska gå till "min" frisör eller välja någon annan. Där jag klipper mig tar dom 260 spänn för en barnklippning!!! Tycker det är hutlöst! Vad betalar ni, och då menar jag inte alla ni som klipper själva, för jag fattar att det blir billigast så Tips på barnfrisör i Varberg någon?

• Svar på tråden Vad betalar ni för en klippning på en 1,5-åring?
  • Lina S

Jag har aldrig varit iväg med min 2-åring. Men där min kompis betalar 300, skitdyrt tycker jag.

Klippte mig i göteborg i helgen och jag frågande vad de skulle ha och de tog 180, det är väl ok!

• lilla sandra

Tror att vi har betalt mellan 150-220:- när vi har klippt vår dotter.
    Senast så var det 220:- o då blev det RAKT, det blev det inte hos dem som vi betalade 150:- hos.

• Latino

Ingen som vet nåt om frisörpriser i Varberg?

• Frostizz

Jag betalar väl en dags tjat till min sambo så klipper han sonen. Sen efter det så belönas han m en puss på kinden o en kram om det blev bra....hahahaha

• mammatillpojkar

150 kronor kostar det för barn där nicolas klipper sej (han är 2½ år)

• Begga

Jag betalar 150,- för barnklipp här var jag bor men senn finns det en salong 2 km bort som tar 80,- för samma tjänst.

• Möjlig mamma

Jag har betalt att ifrån 50-240 kronor på samma ställe. Det har hängt på hur mycket de klipper. Första gång tyckte de att jag skulle betala 50 kronor. Denna sista gång så betalade jag 240 kronor och då fick hon en ordentlig klippning (ganska mycket), sitta i en bilstol och titta på film samt 2 olika färger i håret. Hon var jättestolt och tyckte det var jätteroligt hos frisören och gick och pratade om detta i säkert en vecka. Hon är 2 1/2 och jag har hittills klippt henne 4 gånger så jag tycker det kan vara värt att betala för klippningen och dessutom vet jag att jag får inte klippa henne. Då sitter hon inte still. Jag kan hålla med om att över 200 är lite dyrt dock men jag är nöjd med stället.

• susannemalmö

Jag betalar ingenting. Min frisör klipper henne gratis när hon ändå klipper och slingar mig.

• Majsan70

50-75 spänn betalade vi när döttrarna var så små.

Nu är minsta dottern 4,5 år och vi betalar runt 100 kronor nånstans.

• gene

250 kr kostar barnklippning (0-10 år) där vi klipper oss.

• Knytets

shit va dyrt de va med barnklippning. Trodde de max skulle gå på en hundring.

Våra döttrars hår växer inte så snabbt så vi har inte behövt klippa nånting än, annat än att svärmor bara klippt det lite mer jämnt.

//Mamma till ♥Nathalie♥ och ♥Isabell♥
  • jelena2

De två första gångerna betalade jag 100 kr per gång. Sist så fick jag betala 200, men jag tror det var för att frissans chef stod bredvid. Och då fick ändå inte Cassandra en helklippning! Undrar vad det kostar nästa gång...
    Tur att Jennifer fortfarande nästan är skallig, så vi sparar pengar på henne i alla fall....

• jelena2

Flickorna fyller två imorgon, förresten. Jag var med Cassandra hos frissan första gången när hon var 16 mån.

Svar på tråden Vad betalar ni för en klippning på en 1,5-åring?