• Anonym (P17)

Svårt att få den riktigt hård?

Tjenare. Jag har ett stort problem..

Jag har svårt att min kuk ska bli riktigt hård, ofta är den liksom lite hård men liksom mjuk. När vi har sex så störnar hon och får orgasm och tycker det är skönt, men ofta har jag svårt att kunna köra fort för den typ viker sig och åker ut för att den inte är nog hård..

Men iallafll dom få gångerna den är riktigt hård, då stönar hon mycket mer och då behöver jag inte ens köra på fort eller något.. blir liksom 100 ggr skönare för båda när jag e riktigt hård..

fast när den e stenhård kmr jag mkt fortare så de e ju bra om den typ e hård sen lite mjuk och sen hård.. som de kan va ibland.

men iaf den e oftast inte hård.. så varför är det såhär? och har ni något tips hur ja ska göra för att den ska bli hård & stanna hård?

Kom på idag varför det va så mkt skönare - den va hård.

aldrig tänkt på det förut

en annan sak: när ja runkar brukra den inte heller bli stenhård.. verkar som ja måste typ köra utan sex i 1 vecka för att den ska va stenhård :S och ja vill ha de varje dag helst fler om man hinner..

• Svar på tråden Svårt att få den riktigt hård?
  • Anonym

Ha inte för höga krav på din penis!!Kan ju va så att du inte är riktigt kåt alla gånger heller....sitter en del psykiskt med!!!Din tjej njuter ju så njut du med och låt sexakten vara lite längre då..

• pomeransen

En normal erektion går lite upp och ner under ett samlag, det är som det ska vara. Sedan finns det en massa faktorer som kan påverka ståndet temporärt. Stress, rökning/snusning, alkohol, tankar på att man måste bli hård osv ? men av vad TS berättar misstänker jag att förklaringen helt enkelt kan vara att du har ett aktivt sexliv, både med dig själv och med andra (vilket är bra), och att du helt enkelt inte hinner "ladda om" helt och hållet mellan gångerna.

• Anonym (P17)
    pomeransen skrev 2008-02-19 23:50:46 följande:
    En normal erektion går lite upp och ner under ett samlag, det är som det ska vara. Sedan finns det en massa faktorer som kan påverka ståndet temporärt. Stress, rökning/snusning, alkohol, tankar på att man måste bli hård osv ? men av vad TS berättar misstänker jag att förklaringen helt enkelt kan vara att du har ett aktivt sexliv, både med dig själv och med andra (vilket är bra), och att du helt enkelt inte hinner "ladda om" helt och hållet mellan gångerna.
    Jo, det kanske är som du säger att jag inte hinner "ladda om" jag blir kåt och får upp den men eftersom jag har ett såpass aktivt sexliv så får jag inte upp den liksom till 100% bara för det.

Men ingen som har några tips hur ja kan få den extra hård?
  • pomeransen

Knepet är, faktiskt, knipövningar. Oftast är det kvinnor som rekommenderas att göra sådana, men de är minst lika bra för män.

Muskeln du använder är samma som du kniper av kisstrålen med. Knip åt och håll fem sekunder, släpp efter, knip åt och håll fem sekunder, släpp efter osv. Gör femtio sådana om dagen (det går bra att göra dem när som helst, till exempel just när du kissar) och du kommer snart att märka inte bara att erektionskvaliteten, själva hårdheten, förbättras utan också att du blir bättre på att kontrollera utlösningen och kan pumpa på hårdare och längre i sänghalmen innan det kilar för dig.

Inom kort har du ett stånd du kan skära diamant med.

• Anonym

knipövningar är säkert jättebra, men det rekommenderas att man bara kniper när man kissar för att hitta rätt muskler, sen är det bättre att knipa nån annan gång och låta urinblåsan jobba ifred (den mår inte bra av för mycket motstånd..)

• Anonym (Laban)

Sök på Kamagra på nätet.
    Då får du en telefonstolpe varje gång.

• Leather Cravat

Köp penisring. ^^

• pomeransen
    Anonym skrev 2008-02-20 14:25:07 följande:
    knipövningar är säkert jättebra, men det rekommenderas att man bara kniper när man kissar för att hitta rätt muskler, sen är det bättre att knipa nån annan gång och låta urinblåsan jobba ifred (den mår inte bra av för mycket motstånd..)
    Kände inte till det, men det låter rimligt.

Alltså: lär dig hitta muskeln när du kissar, men kör knipövningarna vid andra tillfällen.
  • Anonym (P17)

Tack för tipsen grabbar. Men hur kan knipövningarna göra så att man får en hårdare kuk? Förstår det där med att man kan kontrollera när man vill ha utlösningen..

• Leather Cravat

Tilläg på mitt inlägg: Kuken blir stenhård av en penisring + att det finns sådana som är utformade för att göra det skönt för tjejen.

Svar på tråden Svårt att få den riktigt hård?