• Mamsingen

Mangoraja

Var i affären hittar man mangoraja? Var inne på en ICA idag utan att hitta det. Någon som vet? Sen undrar jag också om någon vet något godismärke som gör gröna gelegrodor?

Tack!
    Linda

• Svar på tråden Mangoraja
  • Ida sofia

Hejsan! Willys har mangoraja på stor flaska. tror det är rydbergs.

• Mamsingen

Tack. Får åka iväg och kolla det ikväll.

• Mamsingen

Fanns inte Willys heller. Typiskt. Jaja, vi får väl göra någon annat till middag imorgon.

• Mamsingen

Dessvärre har vi varken coop eller maxi i varberg, får se om jag hinner inom maxi imorgon när jag är på skolan i halmstad.

• morrontrött

i våra affärer står det vid köttet.

• Snowy

M. samma här... på ica. vid köttet.

• Ida sofia

Vad synd att du inte hitta det på willys. För det ska ingå i deras sortiment. i vår butik står den vid all kalla såser innan blöta sallader. vet att willys hemma och nära inte har möjlighet att beställa det. har du däremot en stor willys där du bor ska dom iaf kunna beställa hem det åt dig. Glad lycka till

• Mamsingen

Ida sofia skrev 2008-02-21 19:26:31 följande:

Vad synd att du inte hitta det på willys. För det ska ingå i deras sortiment. i vår butik står den vid all kalla såser innan blöta sallader. vet att willys hemma och nära inte har möjlighet att beställa det. har du däremot en stor willys där du bor ska dom iaf kunna beställa hem det åt dig.  lycka till
    Ok, där kollade inte jag, jag frågade en kille som jobbade där och han sa att om de hade det så stod det vid kryddorna så jag letade bara där. SKa kolla vid såserna nästa gång. Tack!
Svar på tråden Mangoraja