• HarperSeven

Gobokens mina första 123, abc och fakta

Hej!
    Jag undrar om någon har provat Gobbokens mina första 123, abc och/eller fakta? I så fall vad tycker ni? Är ni nöjda? Jag funderar på att börja prenumerera på mina första 123. Min sons förskola har fått en gratis prenumeration på mina första fakta men har inte börjat att använda den än.
    Tacksam för svar!
    Vänliga hälsningar
    Kristina

• Svar på tråden Gobokens mina första 123, abc och fakta
  • Mallaco

Vi har Alf och Bets ABC från goboken och våra två barn (4½ och 3) älskar dem.
    Vi fick några 123 av en förälder på min förskola och de var också uppskattade.

Fakta vet jag inget om.

• korven72

Vi har alla ABC... Detta har resulterat i att sonen 3,5 regerar på dagis. =)

Han kan alla små och stora bokstäver. Kan bokstavera allt han ser. Kan alfabetet utantill och börjar ljuda och läsa ord.

Och nej, jag har ingen piska och straffar honom när han gör fel =)

• trollmammsis

vi har alla ABC och 123... fakta avböjde vi oga platsbirst helt enkelt...vi har 1 som an fick gratis med ett spel till och dottern tyckt eom det så vi kanske köper dom när vi flyttar i vår    tycker för övrigt att böckerna är bra..våran 1,,5 ring ÄLSKAR att läsa dom nu

• 200320042007

Har alla ABC-böckerna. Sonen på snart 5 älskar dem!
    Han har de allihop i sängen på kvällen när han ska sova och somnar gott med dem utspridda över sängen :)

• gene

Vi har haft ABC och har några böcker kvar på 123-böckerna. Här har de varit stora succéer. Tjejen kan hela alfabetet, kan skriva bokstäverna, känner igen bokstäverna (om man pekar i andra böcker/skriver bokstäver och frågar vilken det är), kan skriva sitt namn, mitt namn, kan räkna till 40  osv och är snart 4 år (kunde alfabetet före 3½ års ålder). Har lärt sig jättemycket ang siffror av spelen som medföljer 123-böckerna. Vi har haft stor hjälp av böckerna och dom har varit intressanta för lilltjejen också.

• HarperSeven

Hej!
    Tack för alla svar. Det är fantastisk roligt att höra om alla era smarta och intresserade barn. Jag bestämde mig för att börja med både mitt första 123 och mitt första abc. Det ska bli spännande att se vad han kommer att lära sig.
    Vänliga hälsningar
    Kristina

Svar på tråden Gobokens mina första 123, abc och fakta