• FruMadde4barnTätt

har ni köpt gungställning och lekhus att ha ute i trädgården till barnen?

har ni köpt gungställning och lekhus att ha ute i trädgården till barnen?
    vilken ålder var barnen i då?
    var köpte ni det?

• Svar på tråden har ni köpt gungställning och lekhus att ha ute i trädgården till barnen?
  • Sussa76

gungställning... sommaren hon fyllde ett.
    rutschkana...sommaren hon fyllde tre.
    lekstuga fick hon sommaren hon fyllde fyra.

om jag nu minns rätt ang. gungställningen och rutschkanan... men tror det... hon satt ju i babygunga så då måste det ju varit första året...

• FruMadde4barnTätt

tack för svaret.
    vi har nu köpt en sandlåda, har ni sandlåda??
    vi väntar med gunga, eftersom de har gunga på lekplatsen här. när han var liten så gillade han att gunga, men nu när han är 14 månader så gillar han det inte längre, då han blir ledsen, varför har han blivit rädd för att gunga?? det går kanske över?

• Sussa76

jo vi har sandlåda också... bor ute på landet så det är 6 km till närmaste lekplats så definitivt vi behöver lite prylar hemma på gården... haha...

• AnnaGBG

Nej, men vi skall göra det nu i vår. Dock ingen gunga eller sandlåda ( de gungar på varandra och de kastar bara ut sanden ), däremot skall de få klätterställning av någon sort, rutchkana och lekstuga. Jag har två pojkar på 3,5 och 2 år och väntar tredje i maj.

• fia jimmy

Vi har lekhus från toysrus o en gungställning från OBS..
    Köpte det när sonen va 3 llr 4.

• AnnaGBG

Förresten: lekstuga skall jag själv bygga som är likadan som vårt hus fast mini. ( Om jag nu får tid till det )

• Dixie

vi ska köpa en lekstuga i vår till barnen (2½ år + 7 mån)tror vi köper den från Coop,
    Sandlåda har vi redan, men jag vet inte om vi kommer att köpa en gungställning

Svar på tråden har ni köpt gungställning och lekhus att ha ute i trädgården till barnen?