• reserverad

Pa vilka hemsidor haller fjortisar till?

Jag maste fa veta pa vilka hemsidor fjortisar haller till. Bilddagboken ar en vet jag men det finns sakert fler. Vilka ar dom?

• Svar på tråden Pa vilka hemsidor haller fjortisar till?
  • Raven Waves
    reserverad skrev 2008-02-20 17:44:47 följande:
    Jag maste fa veta pa vilka hemsidor fjortisar haller till. Bilddagboken ar en vet jag men det finns sakert fler. Vilka ar dom?
    hm... Lunarstorm, snuttis, facebook, helgon, hamsterpaj, playahead, bananaisland,ffsverige,snyggast, rimboslusk...och endel hänegr väl här på fl med... hälften av dessa sidor kanske inte finns längre, men ändå... :)
  • TheDyingBride

Fanns det inte nåt som hette skunk också?

• nyponsoppa

ingen som reagerar på att en användare utan någon som helst info på presentationen vill ha tips om "fjortis sidor" ???
    Läskigt!!!

♥Stolt mamma till Alicia♥
  • Eelle

jag reagerar också på att denne person vill ha tips på fjortissido.
    Tycker det är lite konstigt, men om ma nvore peddo eller något så kollar man väl antagligen runt själv. Det är kanske en mamma som vil ta reda på var hennes barn håller till på nätet..
    Men jag håller som sagt med om att detta är mysko.

• reserverad

Herregud vad ni overreagerar!

Jag maste bara halla efter en viss unge sa att hon inte far storre problem an vad hon redan har.

Ar ni nojda nu?

• ming

Men är ni inte kloka eller! Varför i hela friden tror man att någon vill veta fjortissidor är en pedofil helt utan vidare grunder??

• nyponsoppa

Bättre o överreagera än att inte reagera alls....

Hade du skrivit det i topicen så hade jag kanske inte reagerat....

♥Stolt mamma till Alicia♥
Svar på tråden Pa vilka hemsidor haller fjortisar till?