• NovaSötis

Vart hittar jag SMURFAR?!

Jag ska köpa smurfar och ett smurfhus till en tjej. Mwenjag hitta inte någon bra sida jag kan köpa detta på. Jag har hittat lite på leklagret.se men dom smurfarna jag vill ha är slut... Är det någon som har någon bra sida eller vet någon bra affär i Göteborg(bra pris förståss)?

• Svar på tråden Vart hittar jag SMURFAR?!
  • NovaSötis
    Svar på #1
    Henning06 skrev 2008-02-20 18:10:23 följande:
    inreda.com har dom massor med smurfar och tillbehör, lite dyrt kanske men kolla in där. Lycka till!
    Tack... Men dom var ganska så dyra....
  • myggi

på tradera har ja sett innan iaf=)

• Nimsy

i leksaks butiken brio. så har jag sett alla dessa smuf figurer man kan köpa. o det finns en bok" man kan ta o skicka efter sina figurer.. så nånstans finns det ju o få tag i alla =).. komma in brio butik om du vet nån

• rebecca25

För mer en ett halvår sen såg jag att dom hade i Kalikå butiken som ligger mitt emot ringen centrum i Skanstull...

• NovaSötis

Någon mer som vet var man kan hitta smurfar?

• Vera 74
    NovaSötis skrev 2008-02-21 10:41:26 följande:
    Någon mer som vet var man kan hitta smurfar?
    ...på vår vind (maken har massor av smurfar, hus, svampar etc sparat) Flört.

Har annars sett i Brios leksaks affärer, inte hus men smurffigurer.
    Jag är så lycklig över min Ismone!
  • MoonFlight

Såg att dom hade massor med Smurfar i Västra Frölunda på leksaksbutiken där. Står till vänster om kassorna =)

• gormisen

Det finns smurfar i leksaksaffären, Krabat, vid Grönsakstorget i Göteborg. Smurfar är dyra....

• NovaSötis

oki, tack för alla tips. Det fick bli nåra smurfar på leklagret... sen får jag väl kika lite i affärerna

Svar på tråden Vart hittar jag SMURFAR?!