• Sanda

VAd ska jag köpa till min dotter i 1 års present???

Hon fyller om 2 månader men jag kan inte komma på något, sonen är 1 år äldre så vi har ju det mesta redan. Kläder har hon massor oxå. Funderar lite på något till hennes rum, för vi har precis tapetserat det och sak inreda snart....hmm, svårt och ALLA frågar vad hon önskar sig, jag som inte ens kan komma på något själv

• Svar på tråden VAd ska jag köpa till min dotter i 1 års present???
  • princess04

Min dotter fyllde ett år förra veckan och vi hade också svårt att bestämma oss för vad hon skulle få. Tillslut köpte vi en docka och hon kunde verkligen inte fått en bättre present. Hon släpper inte dockan om dagarna, den ska vara med överallt, hon fullkomligt älskar den. Så det är ett tips från mig!
    Hoppas du hittar den bästa presenten för din dotter/ ANNA

• Fru Gustavsson

www.blaelefant.se har de så himla mycket fina leksaker och prydnadsjox till barn och barnrum, grejer med lite extra i (personlig åsikt), vi köpte bland annat en mätsticka (le petite prince) till sonen på ettårsdagen där, såå söt och fin som man kan sätta fotografier i, finns för prinsessor med
    Och massor med andra roliga saker.
    Annars kanske en bobbycar eller nåt kul att trycka och dra i som låter skoj? Eller fina wallies till hennes rum?

Min nyföding ska börja dagis i mars, vart tog tiden vägen???
  • Sanda

vi funderade lite på det men hon känns för ung för dockor, vi har några stycken hemma, äldre och ganska små, dom e inte populära men kanske om hon får en som hon öppnar själv så kanske det är kul.

• barajosefine

Gunghäst, bobbycar, dockvagn, leksaker eller kläder?

?:*¨¨*:?.(¯`°?.¸ ♥ Selma 061109 ♥ ¸.?°´¯)?:*¨¨*:?.
  • missteddy

min son fick en gå bil en lärings valp och andra saker som låter och böcker till massor

• Googels

Jag ville att dottern skulle få något som hon kunde ha kvar som minne när hon växer upp, så hon fick ett silverhalsband med ett hjärta och en sagobok med samlade sagor.

Halsbandet kommer hon inte få ha på sig förrän hon blir äldre, min föräldrar lät mej ha det jag fick när jag var liten och fortfarande tyckte om att bita på allt så har fula bitmärken i det jag fick, och vill inte göra samma misstag med henne.

Sen fick om lite andra leksaker och kläder av oss oxå.

Om ni nyligen tapetserat om i hennes rum så vore väl nya möbler eller nåt annat till hennes rum nåt att ge.

• Buttelina

denna stolen som min dotter sitter  på fick hon i ett års present av sin mormor. Hon ÄLSKADE den! Hon lekte så mycket med den att klistermärket på sitsen slets bort välldigt uppskattad
  • rayalott

hej! min dotter fyller 1 om några veckor. hon ska få en "rubens barn docka" "cosmos" av sin mormor, du kan titta hur dom ser ut på www.barnplatsen.se/ -rubens barn- cosmos-
    av oss ska hon nog få massa små "plast djur", dom gillar hon!

• Theia

Vi köpte klossar, böcker och pussel till våran lilla dam de va mkt uppskattat

• Sacha81

Vår son fyller 1 nästa vecka. Vi tänkte köpa kritor, badleksaker och en sandlåda att ha på tomten.

*Jesper född 2007-02-26* & Gravid med 2:an*
  • nexie

presentkort hos fotograf
    tripptrappstol
    personlig sagobok
    barnskottkärra

• carola1977

Vi köpte en fin (dyr i tysk kvalitet ) nalle till vår dotter i 1-årspresent. Jag fick en nalle när jag fyllde 1 och den har jag kvar 30 år senare.

• Sanda

AH! Personlig bok ja! Det vill jag ju ge henne! Jättefina saker alla andra, det mesta har vi dock redan

• mantaray

Min dotter fyllde 1 häromdagen och fick ett bollhav, alltså en liten pool som man fyller med plastbollar. där tycker hon är jättekul att sitta.

• Chivaz

Vi har köpt en Bobby Car till vår son som fyller 1 år om två veckor. Han kommer även få en cykelsadel (heter det så , en sådan som man fäster på pakethållaren på sin egen cykel) samt en cykelhjälm från mormor o morfar och en gunga att ha ute i trädgården av farmor o farfar.

Svar på tråden VAd ska jag köpa till min dotter i 1 års present???