vad kostar privat ultraljud?
Jag undrar vad det kostar att göra ultraljud på privatmottagning? Finns det någon som har erfarenhet av någon bra mottagning i Stockholm där det går att få tid snabbt?
Jag undrar vad det kostar att göra ultraljud på privatmottagning? Finns det någon som har erfarenhet av någon bra mottagning i Stockholm där det går att få tid snabbt?
Mama Mia på Karlavägen brukar kunna boka in en tid inom ganska kort. När jag gjorde privat ul i vecka 33 så kostade det 700 kr.
Jag vet inte vad deras kötid är, kanske för lång tid, men på Sibyllekliniken kostade det iaf 250 kr för ett ultraljud
Tack för tips!Sibyllekliniken låter ju väldigt billig. Ska kolla på nätet.
Priset beror på om kliniken har avtal med landstinget eller inte. De som har avtal brukar göra vul/ul för strax över 200kr.
Jag gick hos Mamamia och gjorde ett privat ultraljud, kostade 700:- var värt det. Kollade med lite andra som var billigare och dom hade den policyn att dom bara gjorde det om man har giltiga skäl tillex att man hade komplikationer eller dyl. Gjorde mitt privat UL i v.25 hos mamamia.
Kunde få tid rätt snabbt på Mamamia men eftersom att vi ville kolla kön också så fick vi vänta tills vi var i v.25