en död mus i väggen=luktar hemskt
och lukten är inne i en garderob..Hur får man bort doften? Luktar tom utanför garderoben. Det är verkligen en fruktansvärd otrevlig doft!
och lukten är inne i en garderob..Hur får man bort doften? Luktar tom utanför garderoben. Det är verkligen en fruktansvärd otrevlig doft!
ring anticimex. de har nån lukt som tar över stanken... kommer ihåg d från när jag var liten, men minns tyvärr inte vad det är.
Hur luktar det?? Luktar illa inne i min sons rum men vet inte vad det är som luktar
Vi fick in möss på jobbet som smög in under skåp och dog (pga gift som anticimex lagt ut och inte tätat luftintagen så de kunde ta sig in). Det luktade SATAN. Enligt anticimex så var det inget att göra åt, utan lukten skulle avta av sig själv efter *hmm* var det 10 dagar tro... Dom vägrade iallafall att komma och göra nåt åt den hemska lukten *huvva*
lukten går bort efter en vecka. av sig själv.
Vi har provat med ett medel från anticimex men det hjälper inte får väl köra en omgång till, men måste plocka ur hela garderoben och tvätta allt för det har satt sig i allt som ligger i skåpet..
det har luktat hur länge som helst, i en-2 månader..knepigt
När vi bodde i ett hus ute på landet när jag var mindre så började det lukta pest i hallen.. Vi kunde inte fatta vart det kom ifrån. En dag gick det en propp och min pappa öppnar proppskåpet, där inne ligger 3 döda möss. De hade antagligen fått någon stöt och dött.. 1 var en kolbit nämligen. Sen kom det ytterligare 2 st under resten av det året vi bodde där.
kanske flera möss?
tråkigt... och visst luktar det äckligt.
men jag har absolut för mig om att anticimex kom med nåt som luktade tallbarr som vi hade i en burk i fönstret så att det spred sig i resten av rummet... det tog överhand över lukten. aja... d va ju jättelängesen... men eftersom d luktade tallbarr så kanske d funkar me en doftgran som luktar likadant :)
Spännande tråd... tror nämligen vi har en död mus i väggen vi oxå...
Luktade illa igår men skällde ut sambon för hanitne hade vädrat, han va ute i torsdags så lite bakis igår alltså... men han hade vädrat och han tyckte oxå de luktade konstigt....
Han kör lastbil och har åkt nu för att komma hem på onsdag... luktar de fortf då så funderar vi på att riva väggen... De e hemskt alltså! Tråkigt bara för sovrummet e nästan nyrenoverat....